
Piotr Kraśko prowadził samochód bez prawa jazdy. Usłyszał zarzuty – grozi mu do 2 lat więzienia
Piotr Kraśko to znany dziennikarz i prezenter telewizyjny, który pod koniec ubiegłego roku został złapany na prowadzeniu samochodu bez uprawnień. W piątek usłyszał zarzuty, które dotyczą zdarzenia z 2016 roku.
Prokuratura Okręgowa w Warszawie poinformowała, że Piotr Kraśko przyznał się do zarzuconego czynu, ale odmówił składania wyjaśnień. Dziennikarz został zatrzymany przez patrol policji 19 sierpnia 2016 roku w miejscowości Myszyniec prowadząc samochód marki BMW. Okazało się wtedy, że kierowca nie miał uprawnień do prowadzenia samochodu, gdyż zostały mu cofnięte w 2014 roku.
Zobacz: Piotr Kraśko – prawo jazdy nie było mu potrzebne do kierowania autem. Został skazany
W ubiegły piątek dziennikarz usłyszał zarzut prowadzenia pojazdu po cofnięciu uprawnień z art. 180a k.k. Prokuratura poinformowała, że w najlepszym przypadku dziennikarz zostanie ukarany grzywną, ale przepisy przewidują nawet 2 lata pozbawienia wolności za taki występek.
Okazuje się, że to kolejny raz, kiedy prezenter nie stosował się do przepisów zakazując mu prowadzenia samochodu. W grudniu 2021 roku do mediów przedostała się informacja, że Piotr Kraśko prowadził samochód bez uprawnień. Został wtedy skazany na grzywnę w wysokości 7,5 tys. złotych oraz roczny zakaz prowadzenia pojazdów.
Prokuratura odwoływała się od tego wyroku, ale sąd utrzymał go w mocy. Okazało się wtedy, że dziennikarz wcześniej utracił już dwa razy prawo jazdy: w 2009 i 2014 roku. Kraśko opublikował wtedy post z przeprosinami, w którym opisywał, że rozumie swój błąd i jest mu wstyd.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: