Pick-up z Polski?! – galeria
Grand Tiger to model auta produkowanego w byłej fabryce FSO. Na początku czerwca do salonów na terenie naszego kraju mają trafić pick-upy produkowane przez firmę POL-MOT Warfama, która jest wyłącznym importerem oraz dystrybutorem aut Grand Tiger.
Pojazdy, które dzięki polskiemu dystrybutorowi uzyskały homologację, będą mogły być użytkowane na drogach europejskich. Czy szykuję się sukces na miarę Dacii Duster?
![]() |
fot. Warfama
|
Czas pokaże. Grand Tiger został wyposażony w 170KM silnik diesela o pojemności 2,5 litra. Prezentowany model ma podwójną, pięcioosobową kabinę, przestrzeń ładunkową oraz napęd 4×4, czyli wszystko to, co charakteryzuje klasycznego pick-upa. Jego ładowność wynosi ok. 1150 kilogramów, natomiast masa całkowita to 2737 kilogramów. Na wyposażeniu samochodu mają się znaleźć klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, centralny zamek, ABS, elektrycznie otwierane szyby, aluminiowe felgi oraz lakier metalizowany.
Jak informuje producent auto ma spalać w cyklu miejskim 11,5 litra, natomiast średnie zużycie paliwa ma wynieść w granicach 8,8 litra. Ciekawostką jest to, że auto spełnia wszystkie przepisy przewidziane dla samochodów ciężarowych, co wiąże się z brakiem podatku akcyzowego oraz możliwością odliczenia przez firmy pełnego podatku VAT.
![]() |
fot. Warfama
|
Gran Tiger może okazać się ciekawym rozwiązaniem dla małych firm lub osób potrzebujących auta, które da sobie radę w terenie. Jeśli będzie się charakteryzowało funkcjonalnością oraz bezawaryjnością może okazać się strzałem w dziesiątkę. Przewidywana cena to 79 000 złotych.
Najnowsze
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Każdy, kto choć raz próbował zaparkować w Warszawie, wie, że to walka o każdy centymetr. W tej codziennej bitwie o przestrzeń, na pierwszej linii frontu często stoją ci, którzy najbardziej potrzebują wsparcia – osoby z niepełnosprawnościami. Przeznaczone dla nich miejsca, oznaczone jako tzw. „koperty”, bywają bezczelnie zajmowane. Inny proceder to kupno karty uprawniającej do legalnego […] -
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
-
Via Carpatia to droga donikąd? Oto dlaczego Polska wschodnia wciąż nie ma swojej ekspresówki
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
Zostaw komentarz: