Pechowy trening F1 dla Susie Wolff
Kierowca testowy zespołu Williams, Susie Wolff, bardzo długo czekała na dzień, w którym będzie mogła wyjechać na tor za sterami bolidu F1. Mimo, że 4 lipca przejdzie do historii tej dyscypliny, dla zawodniczki będzie to słodko-gorzka data.
Susie Wolff |
![]() |
fot. Williams |
Od początku trwania relacji wszystkie oczy były zwrócone w kierunku garażu ekipy z Grove. Susie Wolff, 32 – latka pochodząca ze Szkocji, poprowadziła bolid Valtteriego Bottasa, jednak po 4 okrążeniach zjechała na pobocze toru Silverstone i w ten sposób zakończyła swój debiut w treningu F1. Jak się później okazało, awarii uległa jednostka napędowa oraz wystąpił problem z temperaturą oleju.
Przed treningiem Susie udzieliła szeregu wywiadów, między innymi dla niemieckiego Bilda.
„Wszyscy myślą, że to tylko PR. A bycie kobietą w F1 wcale nie pomaga, a szkodzi. Chciałabym być oceniania za mój styl jazdy. Siedząc w bolidzie i mając na głowie kask, wszyscy jesteśmy tacy sami. W czasach, kiedy jeździliśmy gokartami, moimi rywalami byli Nico, Lewis, a także Kimi. Teraz znów się spotykamy na jednym torze” – powiedziała Susie Wolff z Williamsa.
Mimo pechowego debiutu, zawodniczka nie smuciła się zbyt długo i po kilku minutach realizator pokazał kibicom na całym świecie, uśmiechniętą twarz Susie Wolff.
Warto dodać, że w trakcie wyścigu podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii Felipe Massa celebrował swój 200. start w Formule 1.
W tym roku wyścig na torze Silverstone obchodził także swój jubileuszów – to było 50- te Grand Prix organizowane na tym obiekcie!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: