Panamera powstała z marzeń
„Ponad 60 lat temu doktor Ferry Porsche nie mógł znaleźć samochodu swoich marzeń... a więc zbudował go". Tak zaczyna się reklama najnowszego Porsche Panamera. Obejrzyjcie jak wyglądają marzenia.
O tym samochodzie mówi się ostatnio naprawdę dużo – nie ma się co dziwić, każdej premierze marki Porsche towarzyszy duży szum medialny, a nowe modele wzbudzają wiele kontrowersji – tak jest i tym razem. Media zachwycają się mocnymi silnikami Panamery i luksusowym wyposażeniem auta, zażarcie dyskutuje się jednak czy prawdziwy sportowy samochód może być dla czterech osób? W tym spocie telewizyjnym słyszymy głośne i wyraźne „tak”.
Jak podoba wam się zestawienie wszystkich dotychczasowych modeli marki? 60 letnia historia powstała z marzeń – to robi wrażenie. Warto marzyć!
Zapraszamy Was też do obejrzenia naszego pierwszego filmiku z serii Motocaina TV – w roli głównej Porsche Panamera.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: