Panamera powstała z marzeń
„Ponad 60 lat temu doktor Ferry Porsche nie mógł znaleźć samochodu swoich marzeń... a więc zbudował go". Tak zaczyna się reklama najnowszego Porsche Panamera. Obejrzyjcie jak wyglądają marzenia.
O tym samochodzie mówi się ostatnio naprawdę dużo – nie ma się co dziwić, każdej premierze marki Porsche towarzyszy duży szum medialny, a nowe modele wzbudzają wiele kontrowersji – tak jest i tym razem. Media zachwycają się mocnymi silnikami Panamery i luksusowym wyposażeniem auta, zażarcie dyskutuje się jednak czy prawdziwy sportowy samochód może być dla czterech osób? W tym spocie telewizyjnym słyszymy głośne i wyraźne „tak”.
Jak podoba wam się zestawienie wszystkich dotychczasowych modeli marki? 60 letnia historia powstała z marzeń – to robi wrażenie. Warto marzyć!
Zapraszamy Was też do obejrzenia naszego pierwszego filmiku z serii Motocaina TV – w roli głównej Porsche Panamera.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: