
Pagani 1948 jest już dostępny w Polsce. Dostępny w dwóch wariantach pojemności 125 i 300!
Pagani 1948 wygląda jakby wyjechało prosto z toru wyścigowego tamtych czasów, jednak wyposażone w elektroniczny wtrysk paliwa, chłodzenie cieczą i elektryczny starter.
Jak podaje nazwa na owiewce, Pagani 1948 (Sport Classic) to hołd dla Nello Paganiego, kierowcy, który zdobył pierwszy tytuł World Class 125 na Mondialu.
Model Pagani to niepowtarzalny design, który pozwoli Ci poczuć atmosferę wyścigów z lat 50. Dzięki swojemu retro-wyścigowemu stylowi Pagani przywraca emocje i pasję klasycznych motocykli wyścigowych, a zastosowana technologia wprowadza go w nowoczesność.
Silnik DOHC to zaawansowana jednostka o bardzo dobrej wytrzymałości i osiągach. Stylizowana nakładka sprawia, że motocykl wygląda jak prawdziwa wyścigowa maszyna, ale wystarczy ją zdjąć by stał się funkcjonalnym pojazdem dla dwóch osób.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Bardzo ładny motocykl, udał im się. Taka 300-tka to doskonały wybór na miasto