Opłata za parking w Warszawie - teraz zapłacisz dzięki dwóm aplikacjom do wyboru

Opłata za parking w Warszawie - teraz zapłacisz dzięki dwóm aplikacjom do wyboru

05 kwietnia 2020
Od początku kwietnia użytkownicy dwóch aplikacji mobilnych mogą opłacić parkowanie w warszawskiej Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego. Umowa podpisana pomiędzy Zarządem Dróg Miejskich w Warszawie a operatorami aplikacji obowiązuje do końca 2021 roku.
Loading module...

Od 1 kwietnia 2020 roku kierowcy mogą korzystać z usług dwóch operatorów. Dotychczasowego dostawcy (firmy SkyCash i jej aplikacji MobiParking) oraz firmy Mobile Traffic Data (aplikacja moBILET).

Aplikacja moBiLET obejmuje swoim zasięgiem ponad 150 miast w Polsce. W stolicy jest jednym z dwóch mobilnych rozwiązań, który został wyłoniony niedawno w drodze przetargu przeprowadzonego przez Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie.

Ten rynek jest nam dobrze znany, gdyż od kilku lat użytkownicy chętnie kupują w naszej aplikacji bilety komunikacji miejskiej w Warszawie. (...) Do 2011 roku w stolicy z moBiLET korzystali także kierowcy, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość poszerzenia naszych usług. Stawiamy na systematyczny i konsekwentny rozwój o nowe lokalizacje i usługi. Tym wdrożeniem chcemy umocnić naszą pozycję na rynku aplikacji mobilnych w Polsce - podkreśla Andrzej Ankudo-Jankowski z Mobile Traffic DATA Sp. z o.o.

Aplikacje pozwalają płacić za faktyczny czas postoju w strefach płatnego parkowania i na parkingach prywatnych, jak również kupować bilety komunikacji miejskiej i kolejowej przez telefon komórkowy. Wśród dostępnych metod płatności są: konto prepaid, BLIK, karta płatnicza oraz konto grupowe.  Usługa moBiLET jest także dostępna na platformach bankowych, których klienci również korzystają z usługi parkowania w Warszawie. Wspomniane banki to: PKO Bank Polski, Bank Millennium, BNP Paribas Bank Polska, Santander Bank Polska.

Przeczytaj też: Rekordowa opłata za parkowanie - 43 tys. zł!

W celu wnoszenia opłat za postój za pomocą systemu płatności mobilnych, należy najpierw założyć konto w mobiParking lub MoBilet oraz zasilić je środkami. Rozpoczęcie i kończenie parkowania realizowane jest za pomocą jednego ze sposobów:

- aplikacji mobilnej (można pobrać ze strony: http://m.skycash.comotwiera się w nowej karcie i http://www.mobilet.pl/),
- wiadomości SMS,
- kodów IVR.

Szczegółowa instrukcja korzystania z systemu komend głosowych IVR oraz SMS dostępna jest tutaj.

Przed skorzystaniem z usługi mobiParking i moBilet, należy czytelnie oznaczyć pojazd:

- naklejką samoprzylepną, do pobrania w siedzibie ZDM oraz w każdym Punkcie Obsługi Pasażerów ZTMotwiera się w nowej karcie, lub
- wydrukowaną informacją o płatności mobilnej, do pobrania tutaj: (mobiParking)  i moBilet, lub
- zwykłą kartką z napisem “MOBIPARKING” lub „MOBILET”.

Naklejkę lub ww. kartkę należy umieścić w prawym dolnym rogu przedniej szyby pojazdu tak, aby była dobrze widoczna.

Dla klientów biznesowych udostępniona jest usługa mobiParking Flota Warszawa. Rejestracja konta flotowego przez link jest bezpłatna. Konto flotowe umożliwia zarządzanie flotą samochodów oraz samodzielne generowanie noty księgowej.



Warto wiedzieć: Parkowanie bez udziału człowieka? Bosch i Daimler mają na to zgodę!

Loading module...

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!