 
	Opel podąża w kierunku nowoczesności
Innowacyjność, nowoczesność, wyrazistość – to teraz będzie wyróżniać niemiecką markę.
Opel ma nową oprawę wizualną. Logo narysowane cieńszą linią, nowa czcionka „Opel Next” oraz jaskrawy odcień koloru żółtego mają sygnalizować innowacyjność, jako atut marki Opel. Celem tych zabiegów jest jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy wygląd. Firma Opel zawsze starała się demokratyzować innowacyjność i mobilność. „Nowy Opel” wyraża teraz to podejście w odświeżonej identyfikacji korporacyjnej.
Podróż do przyszłości rozpoczęła się od modelu Opel GT X Experimental. Nowa błyskawica Opla pojawiła się już jako emblemat w tym modelu studyjnym. Neonowy odcień koloru żółtego użyty wtedy w konturze profilu teraz stanowi część odnowionej identyfikacji korporacyjnej Opla. Z kolei Opel Mokka jest pierwszym seryjnym modelem z Rüsselsheim z nowym obliczem – panelem przednim Opel Vizor – oraz nową koncepcją kokpitu – Pure Panel.
Firma przedstawia kolejne elementy swojej nowej estetyki „Nowy Opel”: nowe logo, nową czcionkę i nowy kolor. W pierwszej połowie 2021 roku, wraz z pojawieniem się w salonach sprzedaży nowego Opla Crosslanda i zupełnie nowego Opla Mokki, wszyscy będą mogli zapoznać się z nowym wyglądem niemieckiej marki. Będą to pierwsze seryjnie produkowane modele w nowej stylistyce. Dzięki nowoczesnemu wyglądowi mają doskonale pasować do dzisiejszych i przyszłych standardów.
Przeczytaj też: Nowy Opel Mokka zaprezentowany! Zobacz, jak wygląda przyszłość niemieckiej marki
Xavier Duchemin, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sprzedaży i obsługi posprzedażnej w firmie Opel, powiedział:
Naszą firmę cechuje pewność, młodzieńczy zapał i inkluzywność. W nowej erze Opel czerpie inspirację z progresywnej, swobodniejszej, ale wciąż powściągliwej nowoczesnej niemieckiej kultury, proponując odważne, czyste i współczesne koncepcje. Jest to wyraz nowej tożsamości marki, w pełni odpowiadający charakterowi naszej nowej, fascynującej oferty produktów.
Nowe wzornictwo Opla koncentruje się na najważniejszych aspektach, eliminując zbędne ozdobniki i elementy niepotrzebnie absorbujące uwagę. Wpisuje się zatem w precyzyjną, odważną i czystą niemiecką filozofię stylistyczną marki. W nowym logo pierścień otaczający znak „blitz” jest węższy. Napis stanowi solidną podstawę dla logo. Nowa czcionka o nazwie „Opel Next” również jest lekka, mocna, nowoczesna i przejrzysta. Występuje w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej. Wszystkie wersje harmonizują ze sobą i zapewniają spójność komunikatu. Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność — nowe paliwo na nowe czasy. Kolor elektryzuje i zapada w pamięć, tworząc łatwo rozpoznawalną tożsamość.
Dyrektor ds. marki Opel, Patrick Fourniol, wyznał:
Nowa era wymaga nowoczesnych marek, a nowoczesne marki wymagają przejrzystego wzornictwa. Przedstawiając nowe elementy marki, deklarujemy naszą wyrazistość, postępowość oraz otwartość na nowości i przyszłość.
Przeczytaj też: Test Opel Corsa 1.2 T GS Line – przyjaciel każdej kobiety
Najnowsze
- 
                                                
                                                      Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu.
- 
                                                
                                                      Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
- 
                                                
                                                      Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
- 
                                                
                                                      Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
- 
                                                
                                                      Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	
Zostaw komentarz: