O spotkaniu designerów i Smarta

Wystarczyło by Daimler powiedział "Style your Smart", a osiem tysięcy designerów i fanów projektowania nadesłało 50 tysięcy oryginalnych prac. Spójrzcie, jak wyglądała ta zwycięska.

Zwycięski projket Tamira Shefer’a
fot. Daimler

Firma Daimler ogłosiła konkurs „Style your Smart” na początku 2010 roku. Zadaniem uczestników było wystylizowanie urokliwego samochodziku w wersji Fortwo, zgodnie z własną, kreatywną wizją. Liczba zgłoszonych prac musiała chyba zaskoczyć organizatorów – 8 tysięcy designerów, projektantów i zainteresowanych stylizacją z ponad 100 państw przesłało do producenta 50 000 nietypowych samochodowych projektów.

Zwycięskim okazał się pomalowany w zabawne ludzkie twarze Smart Tamira Shefer’a z Izraela. Wygrał on 2 000 dolarów. Inni uczestnicy również zostali nagrodzeni drobnym wsparciem finansowym, choć jak podkreślają wszystkie media – rzeczywiście drobnym. Na nagrody w konkursie, Daimler, firma z ogromnym budżetem marketingowym wydała niecałe 7 000 dolarów – niewiele!

Zgodnie z werdyktem zwycięski Smart to idealne odzwierciedlenie filozofii marki. Artystyczne arcydzieło, które jest mieszanką radości życia, tętniącego miasta, swieżości i ciekawej formy artystycznej. Ten kolorowy samochód jest przyjazny miastu i ludziom, i trzeba przyznać, że patrząc na niego, trudno się nie uśmiechnąć.


 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze