O spotkaniu designerów i Smarta
Wystarczyło by Daimler powiedział "Style your Smart", a osiem tysięcy designerów i fanów projektowania nadesłało 50 tysięcy oryginalnych prac. Spójrzcie, jak wyglądała ta zwycięska.
Zwycięski projket Tamira Shefer’a |
![]() |
fot. Daimler
|
Firma Daimler ogłosiła konkurs „Style your Smart” na początku 2010 roku. Zadaniem uczestników było wystylizowanie urokliwego samochodziku w wersji Fortwo, zgodnie z własną, kreatywną wizją. Liczba zgłoszonych prac musiała chyba zaskoczyć organizatorów – 8 tysięcy designerów, projektantów i zainteresowanych stylizacją z ponad 100 państw przesłało do producenta 50 000 nietypowych samochodowych projektów.
Zwycięskim okazał się pomalowany w zabawne ludzkie twarze Smart Tamira Shefer’a z Izraela. Wygrał on 2 000 dolarów. Inni uczestnicy również zostali nagrodzeni drobnym wsparciem finansowym, choć jak podkreślają wszystkie media – rzeczywiście drobnym. Na nagrody w konkursie, Daimler, firma z ogromnym budżetem marketingowym wydała niecałe 7 000 dolarów – niewiele!
Zgodnie z werdyktem zwycięski Smart to idealne odzwierciedlenie filozofii marki. Artystyczne arcydzieło, które jest mieszanką radości życia, tętniącego miasta, swieżości i ciekawej formy artystycznej. Ten kolorowy samochód jest przyjazny miastu i ludziom, i trzeba przyznać, że patrząc na niego, trudno się nie uśmiechnąć.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: