Nowy Defender w najnowszym filmie o Jamesie Bondzie „No Time to Die”

Land Rover zaprasza fanów nowego Defendera za kulisy produkcji No Time To Die, 25-ego filmu z serii o przygodach słynnego agenta 007, Jamesa Bonda. W teaserowym materiale, nakręconym na planie kultowej produkcji, zobaczyć można pracę kaskaderów, w tym koordynatora Lee Morrison’a oraz kierowcy Jess Hawkins, przy realizacji scen pościgu.

Land Rover zaprasza fanów nowego Defendera za kulisy produkcji No Time To Die, 25-ego filmu z serii o przygodach słynnego agenta 007, Jamesa Bonda. W teaserowym materiale, nakręconym na planie kultowej produkcji, zobaczyć można pracę kaskaderów, w tym koordynatora Lee Morrison’a oraz kierowcy Jess Hawkins, przy realizacji scen pościgu. Udział nowego Defendera w filmie, to kontynuacja współpracy Land Rovera z EON Productions. 


 
No Time To Die to pierwszy film, w którym pojawia się całkowicie nowy Defender. Najnowsze wcielenie legendy występuje w spektakularnej scenie pościgu samochodowego. Defender został przetestowany przez zespół kaskaderów 007, w najbardziej ekstremalnych warunkach terenowych, demonstrując swoje nieograniczone możliwości. 

Lee Morrison, koordynator kaskaderów w filmie, stwierdził:
Planowanie i koordynowanie scen  akcji w serii filmów o przygodach Jamesa Bonda wymaga bezkompromisowości. Potrzebowaliśmy pojazdu, którego nic nie powstrzyma, ani warunki atmosferyczne, ani strome podjazdy, ani przeprawy przez rzekę – dlatego zdecydowaliśmy się na nowego Defendera. Mam nieodparte wrażenie, że Defender nie tylko wrócił, ale jest znacznie, znacznie lepszy! 

Zespół projektantów Land Rovera ściśle współpracował z koordynatorem ds. efektów specjalnych i pojazdów filmowych, Chrisem Corbouldem nad wyposażeniem Defenderów do filmu. Były to pierwsze Defendery zbudowane w fabryce firmy Jaguar Land Rover, w słowackiej Nitrze, w oparciu o wersję Defender X w kolorze Santorini Black z przyciemnionymi osłonami podwozia, 20-calowymi obręczami z ciemnym wykończeniem i profesjonalnymi oponami terenowymi.

Najnowsze

Dziś debiutuje McLaren Elva! Ekstremalny roadster limitowany

Dziś debiutuje Elva. Dwuosobowy model z otwartym kokpitem, który jest hołdem dla samochodów sportowych McLaren-Elva zaprojektowanych w latach 60. przez Bruce’a McLarena.

To najlżejszy z samochodów stworzonych dotąd przez McLaren Automotive, wyposażony w dedykowane podwozie i karoserię z włókna węglowego, unikalne fotele z tego samego materiału oraz hamulce węglowo-ceramiczne

Zapewnia niezrównany poziom zaangażowania kierowcy i jazdy bez dachu, przedniej szyby i okien, co gwarantuje niewiarygodnie wciągające i jedyne w swoim rodzaju doświadczenie. 

Posiada jako pierwszy na świecie aktywny system zarządzania powietrzem McLaren Active Air Management System (AAMS), który chroni kierowcę i pasażera regulując przepływ powietrza utrzymując jednocześnie ich kontakt z otoczeniem.

Nowa i unikalna zasada projektowania McLarena: „rozmyte granice” – karoseria z włókna węglowego płynnie przechodzi we wnętrze samochodu.

Zapierające dech w piersiach osiągi pochodzą z silnika McLarena (815 KM) V8 doładowanego podwójną turbiną: 0-100 km/h poniżej 3 sek., 0-200 km/h szybciej niż McLaren Senna – jedynie w 6,7 sek. 

Innowacyjny poczwórny wydech ze stopu Inconel (nikiel, chrom i żelazo) oraz tytanu dostarcza wyjątkowego dźwięku oraz wzmacnia moc silnika poprzez redukcję ciśnienia zwrotnego. 

W obszarze właściwości dynamicznych samochodu mamy tu takie umiejętności, jak: aktywna aerodynamika; najnowocześniejsze połączone aktywne hydrauliczne zawieszenie; elektro- hydrauliczne sterowanie dla niczym niezmąconej odpowiedzi samochodu.

Jedynie 399 egzemplarzy nowego McLarena Elvy jest dostępnych na zamówienie. Cena od 2 064 115 euro, jednak jej ostateczna wysokość zależy od stopnia personalizacji, którą zapewnia McLaren Special Operations (MSO).

Najnowsze

Hyundai pokazał zdjęcia konceptu SUV-a z napędem hybrydowym typu plug-in

Hyundai udostępnił dzisiaj film oraz zdjęcia konceptu SUV-a z napędem hybrydowym typu plug-in, który zostanie zaprezentowany podczas Los Angeles Motor Show 2019.

Koncepcyjny SUV napędzany jest przez napęd hybrydowy plug-in i wpisuje się w trend ekologicznego stylu życia.
 
W nowym modelu parametryczne powierzchnie płynnie łączą się z nadwoziem poprzez reflektory lub listwy dekoracyjne. Od wklęsłych i wypukłych linii odbija się światło, wywołując wyjątkowe uczucie napięcia. Ukryte reflektory dodają charyzmy i stanowią niejako świetlny podpis – rozwiązanie to zostało także zastosowane w koncepcie Le Fil Rouge oraz nowym modelu Grandeur.
 
 
W trakcie postoju grill SUV-a jest zamknięty i statyczny. Podczas jazdy każda pojedyncza komórka grillu zaczyna natomiast poruszać się według ustalonej sekwencji, sprawiając wrażenie prawdziwego dynamizmu. Parametryczna przesłona powietrza nie tylko oryginalnie wygląda, ale przy wyższych prędkościach poprawia także aerodynamikę. Dynamiczny ruch płytek grilla umożliwia kontrolowanie przepływu powietrza do układu napędowego oraz optymalizację aerodynamiki i oszczędność paliwa.

Najnowsze

ID. Space Vizzion zadebiutuje w Los Angeles. Nowatorskie kombi z charakterem?

ID.Space Vizzion to samochód studyjny, ale nie dream car. W wersji produkcyjnej wyjedzie na ulice pod koniec 2021 roku.

ID. Space Vizzion jest oparty na modułowej platformie MEB, skonstruowanej przez Volkswagena dla samochodów elektrycznych nowej ery. MEB w pełni wykorzystuje techniczne możliwości, które daje elektromobilność i zapewnia duży zasięg, dynamiczne właściwości jezdne i zupełnie nowy poziom łączności ze światem zewnętrznym.

Najnowszy model studyjny Volkswagena wyróżnia się doskonałą aerodynamiką, którą zapewniają m.in. precyzyjnie zaprojektowana przednia część auta oraz dach, w których są wykonane otwory kierunkujące strugę powietrza. Znakomita aerodynamika oraz wydajny układ napędowy gwarantują ID. Space Vizzion zasięg do 590 kilometrów (WLTP) lub 300 mil (EPA).

Wnętrze ID. Space Vizzion jest maksymalnie funkcjonalne, samochód obsługuje się  intuicyjnie za pomocą cyfrowego kokpitu. Elementy wnętrza wykonano z ekologicznych materiałów, takich jak – na przykład – AppleSkin, czyli rodzaj nowej sztucznej skóry z udziałem resztek powstających przy produkcji soku jabłkowego.

Najnowsze

Polacy powalczą na Mistrzostwach Świata SuperEnduro

Z roku na rok polska reprezentacja rośnie w siłę, a kibice zgromadzenie w TAURON Arenie Kraków mają coraz więcej powodów do biało-czerwonej dumy!

W kategorii Prestige ponownie reprezentować nas będą Tadeusz Błażusiak – sześciokrotny Mistrz Świata Super Enduro, Emil Juszczak -Wicemistrz Świata SuperEnduro (Junior) oraz Grzegorz Kargul – Mistrz Polski SuperEnduro (Junior). Po zeszłorocznym debiucie w najwyższej klasie startowej Emil i Grzegorz nabrali doświadczenia i z pewnością dadzą z siebie wszystko, aby pokazać się jak z najlepszej strony przed własną publicznością.

Taddy z kolei ma za sobą świetny sezon i śmiało możemy stwierdzić, że z jego strony czeka nas wyjątkowo zacięta walka o siódme, mistrzowskie trofeum – dwa tygodnie temu wywalczył tytuł Wicemistrza Ameryki EnduroCross, a w ubiegłą sobotę zajął czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej zawodów World Enduro Super Series.

Zerkając na listy startowe klasy Junior możemy się spodziewać w tym roku wyjątkowo mocnego, polskiego akcentu. Swój udział w motocyklowych Mistrzostwach Świata potwierdziło już pięciu Polaków: Dominik Olszowy, Oskar Kaczmarczyk, Kacper Panek, Jan Gąsienica oraz Dawid Babicz. 

Najnowsze