
Nowa Toyota Prius i dziewczyny z mangi
Japoński rynek rządzi się swoimi prawami. Dlatego nie powinno dziwić, że w reklamie Toyoty Prius przygotowanej dla tamtejszych odbiorców znajduje się 40 dziewczyn prosto z mangi.
Po nowej Toyocie Prius można się spodziewać jeszcze niższego spalania, a także lepszych właściwości jezdnych niż w poprzednim wcieleniu. Jednak nowa kampania reklamowa przygotowana dla nowej generacji japońskiej hybrydy uświadamia o większej ilości zalet przy pomocy mangowych dziewczyn.
W spocie reklamowym przygotowanym na potrzeby telewizji oraz internetu prezentuje się 10 dziewczyn, które piskliwym głosem zdradzają tajemnice nowego modelu.
To jednak nie koniec, bowiem na specjalnie przygotowanej stronie internetowej dziewczyn jest aż czterdzieści, a każda z nich ma do powiedzenia zupełnie co innego.
Oczywiście ta nietypowa kampania reklamowa będzie emitowana wyłącznie w Japonii oraz innych krajach azjatyckich. Nie wyobrażamy sobie, by w europejskich czy amerykańskich warunkach taka kreacja spełniałby swoją rolę. Niemniej, męska część widowni z pewnością doceni charakterystyczną urodę mangowych dziewczyn.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: