
Nowa Toyota Prius i dziewczyny z mangi
Japoński rynek rządzi się swoimi prawami. Dlatego nie powinno dziwić, że w reklamie Toyoty Prius przygotowanej dla tamtejszych odbiorców znajduje się 40 dziewczyn prosto z mangi.
Po nowej Toyocie Prius można się spodziewać jeszcze niższego spalania, a także lepszych właściwości jezdnych niż w poprzednim wcieleniu. Jednak nowa kampania reklamowa przygotowana dla nowej generacji japońskiej hybrydy uświadamia o większej ilości zalet przy pomocy mangowych dziewczyn.
W spocie reklamowym przygotowanym na potrzeby telewizji oraz internetu prezentuje się 10 dziewczyn, które piskliwym głosem zdradzają tajemnice nowego modelu.
To jednak nie koniec, bowiem na specjalnie przygotowanej stronie internetowej dziewczyn jest aż czterdzieści, a każda z nich ma do powiedzenia zupełnie co innego.
Oczywiście ta nietypowa kampania reklamowa będzie emitowana wyłącznie w Japonii oraz innych krajach azjatyckich. Nie wyobrażamy sobie, by w europejskich czy amerykańskich warunkach taka kreacja spełniałby swoją rolę. Niemniej, męska część widowni z pewnością doceni charakterystyczną urodę mangowych dziewczyn.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: