
Nowa Skoda Kodiaq – cena w Polsce niektórych zdziwiła
Skoda Kodiaq to bardzo duże pojemne i praktyczne auto. Jego odświeżona wersja właśnie debiutuje w polskich salonach. Jak jest? Drogo, ale za to otrzymujemy "kawał auta".
Skoda Kodiaq to popularne w Polsce auto. Kusi dobrym wyposażeniem, wykonaniem, a także praktycznością i łatwością użytkowania na codzień. Z zewnątrz jako pierwsze wzrok przyciągają nowe, reflektory TOP LED Matrix i sześciokątny grill z poziomą listwą świetlną. Nowa Skoda Kodiaq urósła aż o ponad sześć centymetrów, przez co auto oferuje jeszcze więcej przestrzeni dla maksymalnie siedmiu pasażerów lub dużej ilości bagażu.
Nowa Skoda Kodiaq – cena w Polsce
Po siedmiu latach na rynku przyszedł czas na nową odmianę Kodiaqa. Czesi w tym modelu postanowili przede wszystkim na praktyczność, Kodiaq może być autem 7-osobowym, a maksymalnie do bagażnika można zapakować aż 2105 litrów bagażu.
Poprzednia Skoda Kodiaq zawdzięcza swój sukces atrakcyjnej cenie, czy następca również zachęci klientów?
Na razie w polskich salonach nowa Skoda Kodiaq dostępna jest z jednym silnikiem, w dwóch wersjach mocy – 2.0 TDI o mocy 150 oraz 193 KM. Obydwie współpracują z 7-stopniową skrzynią DSG. Słabsza wersja kosztuje w Polsce co najmniej 190 850 zł, mocniejszy wariant to wydatek 209 500 zł i tutaj otrzymujemy dodatkowo napęd 4×4.
W późniejszym terminie auto będzie dostępne także z innymi silnikami. W drugiej generacji SUV-a zadebiutuje napęd w wersji hybrydowej typu plug-in oraz 1.5 TSI mild hybrid (150 KM), a oprócz tego możemy spodziewać się jeszcze 2.0 TSI (204 KM). Wszystkie wersje standardowo otrzymają skrzynie DSG.
Nowy Kodiaq jest dostępny w wersji Selection, a na pokładzie znajdziemy m.in. elektrycznie regulowany fotel kierowcy z funkcją pamięci, podgrzewane fotele z przodu, kamerę cofania, trójstrefową klimatyzację automatyczną, system obsługi bezkluczykowej, elektrycznie sterowaną klapę bagażnika, a także układy wspomagające kierowcę Side Asisst, Rear Traffic Alert, Exit Warning, Lane Assist, Turn Assist, Front Cross Traffic Assist i Front Assist. Nie zabrakło układu rozpoznawania znaków drogowych i indukcyjnej ładowarki do telefonu.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: