Nissan przygotował pewną nowość dla europejskich dealerów!
Jaki to ma związek z Nissanem Ariya?
Salon Nissana Van Mossel w Amsterdamie jest od dziś pierwszym salonem, który wprowadził nowe logo marki w europejskiej sieci dealerskiej. Nowoczesna, płaska i dwuwymiarowa konstrukcja nowego logo oznacza ciągłą ewolucję Nissana w kierunku innowacyjnej marki mobilnej przyszłości.
Pierwszym modelem Nissana ozdobionym nowym logo jest niedawno wprowadzony na rynek Nissan Ariya. Wyznaczając nowy rozdział dla marki i jej elektrycznej przyszłości, Ariya jest idealną platformą dla nowego logo i demonstruje zaangażowanie firmy na rzecz klientów, pracowników i społeczeństwa.
Przeczytaj też: Nissan Ariya już w Europie. Kiedy będzie dostępny w sprzedaży?
Bas Bijl, dyrektor handlowy Nissan Van Mossel, powiedział:
To nowe logo tylko podkreśla ciągłe ulepszenia, które Nissan stara się zapewniać klientom na każdym etapie produkcji i sprzedaży samochodów.
Nowe logo wewnątrz i na zewnątrz salonów jest częścią nowego doświadczenia w handlu detalicznym. We współpracy z Nissanem pracowaliśmy nad tym, aby nasze przedstawicielstwa reprezentowały ciągłe zaangażowanie firmy z innowacyjnym podejściem zorientowanym na klienta.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: