Nissan Micra ELLE: kobiecy styl miejski
Nissan i czasopismo ELLE połączyły siły, by wspólnie opracować własną wizję Micry. Ma być elegancka, nowoczesna, miejska i przeznaczona dla niezależnych, dynamicznych kobiet.
Nissan Micra ELLE zadebiutuje na Salonie Motoryzacyjnym w Paryżu, a jego sprzedaż w Europie rozpocznie się już jesienią.
W zależności od rynku nawet 65 procent nabywców Micry to kobiety, którym podoba się nie tylko styl auta, ale także technologia, osiągi i wyposażenie ułatwiające użytkowanie pojazdu w mieście. Najmniejsza w tej klasie pojazdów średnica zawracania ułatwia manewrowanie, a obniżająca emisję technologia silnikowa Pure Drive pozwala uzyskać ulgi i zwolnienia podatkowe na wielu rynkach.
![]() |
fot. Nissan
|
Nissan Micra ELLE to rozwinięcie średniej wersji wyposażenia Acenta. Standardowo samochód jest wyposażony w automatyczną klimatyzację, inteligentny kluczyk zbliżeniowy i przycisk do uruchamiania pojazdu, elektrycznie podgrzewane i składane lusterka boczne, a także tempomat z ogranicznikiem prędkości.
Specjalne dodatki stylistyczne to między innymi panoramiczny szklany dach, chromowane akcenty w dolnej części grilla, chromowane klamki wewnętrzne, lakierowane aluminiowe obręcze kół, lampy przeciwmgielne i spojler dachowy. Premierowe egzemplarze są dostępne w dwóch kolorach – błękitnym (Ocean Blue) i ciemnoczerwonym. Przygotowano także nowy wzór tekstylnej tapicerki. Zintegrowany system informacyjno-rozrywkowy z nawigacją satelitarną Nissan Connect jest dostępny jako opcja.
![]() |
fot. Nissan
|
O udziale ELLE w projektowaniu tej wersji Micry informują emblematy na klapie bagażnika i przednich błotnikach, logo na dywanikach z przodu oraz osłony progów z firmowym znakiem ELLE.
Nissan Micra ELLE może być wyposażony w trzycylindrowy benzynowy silnik wolnossący 1.2 80 KM lub w silnik benzynowy 1.2 z doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa (DIG-S), rozwijający 98 KM mocy przy emisji CO2 na poziomie 99 g/km.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: