Narty od BMW M-power
Zima w pełni, więc czas na produkty samochodowych marek, stworzone z myślą o wielbicielach sportów śmieżnych. BMW i firma K2 stworzyli limitowaną wersję nart. Jednak, aby je mieć, nie potrzeba furmanki pieniędzy - wystarczy wziąc udział w próbie oraz wykazać się wiedzą i umiejętnościami na stoku narciarskim.
Narty z logiem BMW – snobizm czy frajda? |
![]() |
fot. BMW |
Dla projektantów BMW M, jedno zadanie na raz – to za mało. Mają już kolekcję wspaniałych samochodów, ubiorów, gadżetów. Tym razem postanowiono również rozpocząć współpracę z ekspertami od sprzętów do uprawiania sportów zimowych – K2. Cel? Limitowana edycja nart zjazdowych.
Niech jednak długa nazwa tego produktu nikogo nie zraża – K2 LTD. BMW M Design Edition. Dostajemy utrzymane w stylizacji i kolorystyce narty, zdobione logiem BMW i liniami znanymi z aut BMW M GMBH, które zbudowane zostały zgodnie z najnowszymi technologiami firmy K2.
Ograniczona do 500 par seria M Design Edition nie będzie sprzedawana, jak można się by się było spodziewać. Zamiast tego, narty można wygrać – wystarczy wziąć udział w narciarskich zmaganiach, które obejmują 13 ośrodków narciarskich w Niemczech, Austrii, Włoszech i Szwajcarii – to część Pucharu xDrive BMW.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej Pucharu xDrive – http://www.bmw-xdrive-guide.com
Tak więc… ready, steady, go!
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: