Najszybsza hulajnoga elektryczna dostępna w Polsce – TOP 5 modeli – opis i cena. Prędkość tych jednośladów powala

Najszybsza hulajnoga elektryczna dostępna w Polsce i jej cena była wyznacznikiem sporządzenia rankingu takich jednośladów na naszej stronie. Jakich prędkości możemy się na nich spodziewać?

Spis treści:

Hulajnoga elektryczna dla dorosłych to obecnie hit sprzedażowy, bo potrzebujemy się przemieszczać bez straty czasu w korkach. Widok takiego jednośladu nie jest już niczym zaskakującym na ulicach polskich miast. Co więcej, mamy też w Polsce możliwość zakupienia e-hulajnogi terenowej. Choć przepisowo możemy nią osiągnąć niedużą prędkość, to spora część tych, którzy pokochali ten środek lokomocji, interesuje najszybsza hulajnoga elektryczna jaka jest dostępna w Polsce. Specjalnie dla Was to sprawdzamy!

Oto ranking najszybszych, dopuszczonych do sprzedaży hulajnóg, na których naprawdę poczujecie wiatr we włosach. Należy jednak pamiętać, że hulajnogą elektryczną należy poruszać się drogami dla rowerów lub pasami ruchu dla rowerów. Jeśli w danym miejscu ich nie ma, możliwości są dwie. W przypadku, gdy na ulicy obowiązuje ograniczenie prędkości do 30 km/h, użytkownik hulajnogi powinien korzystać z jezdni. Jeśli dopuszczalna prędkość jest wyższa, może jechać chodnikiem, ale musi wtedy ustępować pierwszeństwa pieszym. Maksymalna dopuszczalna prędkość na hulajnodze elektrycznej to 20 km/h.

Najszybsza hulajnoga elektryczna – ranking TOP 5

Najszybsza hulajnoga elektryczna
Nami Burn-e

Nami Burn-e 2 Viper – najszybsza hulajnoga w Polsce

Historia marki jest bardzo ciekawa, a oparta jest na karierze pewnego człowieka. Otóż Michael Sha kilka lat temu stwierdził – „najlepsza hulajnoga elektryczna będzie moim dziełem”. Odszedł z firmy Kaabo, która jest producentem elektrycznych hulajnóg i założył własną markę Nami. Pod tym brandem stworzył jedną z lepszych hulajnóg na rynku.

Decydując się na model Nami Burn-e 2 Viper otrzymujemy w pakiecie 72-voltowy akumulator, oparty na ogniwach Panasonic, o pojemności 32 Ah. Poruszając się hulajnogą do 30 km/h możemy uzyskać zasięg nawet do 100 kilometrów na jednym ładowaniu. Czas ładowania Nami Burn-e Viper trwa od 6 do 12 godzin.

Gdy zechcemy uzyskać maksymalne przyspieszenie odpowiednio ustawiając parametry, dwa silniki BLDC osiągną swą maksymalną moc 8400 W. Hulajnoga dostanie „skrzydeł” i rozpędzi się do prędkości 100 km/h.

Nami – najszybsza hulajnoga elektryczna – wyposażona jest w hydrauliczne hamulce, a amortyzacja sprężynowa (165 mm) z olejowym tłumieniem i regulacją odbicia, pozwolą nam podróżować w różnych warunkach drogowych, a nawet w terenie.

Nami Burn-e Viper cena – od 20 000 złotych.

Techlife X9
Techlife X9

Techlife X9 – hulajnoga elektryczna z dużą masą i mocą

Model Techlife X9 ma dużą masę, waży aż 72 kilogramy, więc jest jedną z cięższych hulajnóg na rynku. Ma dwa bezszczotkowe elektryczne silniki o łącznej mocy 3000 W. Akumulator litowo-jonowy marki LG o pojemności 32 Ah i napięciu 72 V pozwala rozkoszować się jazdą do blisko 100 kilometrów na jednym ładowaniu. Aby uzupełnić akumulator do pełna potrzeba do 13 godzin.

Techlife X9 wyposażono w dwa widelce i podwójną amortyzację. Układ z hydraulicznymi hamulcami, mimo dużej masy jednośladu, ma skracać drogę hamowania do minimum. Ta najszybsza hulajnoga elektryczna jest wyposażona w dobre oświetlenie LED, co przekłada się nie tylko na komfort, ale i na bezpieczeństwo jazdy, nawet przy pochmurnej pogodzie, czy jeździe po zmierzchu.

Hulajnoga wyposażona jest w mały komputer pokładowy wyświetlający wszystkie potrzebne parametry podczas jazdy. W słoneczne dni możemy liczyć na regulację kontrastu ekranu.

Jedynym minusem tej hulajnogi jest brak składanej kierownicy, co może mieć znaczenie, gdy zechcemy ją ze sobą zabierać np. do mieszkania w bloku, czy zapakować do małego bagażnika naszego miejskiego auta. A przechowywanie może mieć znaczenie, bo Techlife X9 nie należy do najtańszych na rynku.

Techlife x9 cena – od 16 000 złotych.

Dualtron storm
Dualtron storm

Dualtron Storm – hulajnoga elektryczna z dużym akumulatorem

Łączna moc silników w Dualtron Storm to 6640 W, co czyni ją jedną z mocniejszych na rynku i umożliwia jazdę z prędkością do 100 km/h. Producent zamontował tu – zbieżny z powyższymi modelami – akumulator o pojemności 31,5 Ah / 72 V, ale ciekawostką jest to, że można go wyjąć z pomocą kluczyka. Dzięki temu wygodnie zaniesiemy akumulator do domu i naładujemy ze zwykłego gniazdka. Zasięg na w pełnym akumulatorze to nawet do 130 kilometrów.

Na uwagę zasługuje opcja regulacji przyspieszenia, dzięki której możemy sterować zrywnością hulajnogi. Podobnie w przypadku hamowania – mamy do wyboru 5-stopniowy zakres działania hamulców.

Jak w większości tutaj opisywanych hulajnóg, Dualtron także jest wyposażony w 11-calowe koła o bieżniku umożliwiającym wjazd w trudny teren. Hulajnoga prezentuje się dynamicznie i nowocześnie. Większość elementów jest podświetlona diodami LED, co szczególnie dobrze prezentuje się w nocy.

Dualtron Storm cena – zaczyna się od 20 000 złotych.

VSETT 11+
VSETT 11+

VSETT 11+ – hulajnoga elektryczna z dużym zasięgiem

Hulajnoga VSETT 11+ została wyposażona w dwa silniki o łącznej mocy aż 6000W. Prędkość maksymalna w stosunku do wyżej wymienionych hulajnóg może nie powala, choć nadal jest bardzo wysoka – to aż 85 km/h. VSETT 11+ ma też pojemny litowo-jonowy akumulator 42 Ah / 60 V i według producenta na jednym ładowaniu mamy możliwość pokonać do 150 km. Hulajnoga jest wyposażona w dwa porty ładowania. Coś za coś – tak duży zasięg wiąże się z długim czasem ładowania do 100% akumulatora – to od 11 do 22 godzin.

Jednoślad ten wyposażono w dwa hamulce hydrauliczne i system Safety Brakes, który automatycznie wyłącza silniki, gdy zaczynamy hamować.

VSETT 11+ ma też tempomat, na którym można ustawić stałą prędkość, światło stop oraz kierunkowskazy. Co ciekawe, hulajnoga ma też swoją unikalną kartę NFC, bez której jej nie uruchomimy. Jest nie duża i zmieści się w każdej kieszeni. 

VSETT 11+ cena – ok. 12 000 zł.

Kaabo Wolf Warrior 11+
Kaabo Wolf Warrior 11+

Kaabo Wolf Warrior 11+ – hulajnoga z pojemnym akumulatorem

Ta hulajnoga elektryczna została zaprojektowana przez jedną z lepszych marek produkujących tego typu pojazdy. Jest wyposażona w akumulator LG o pojemności 35 Ah, więc daje możliwość na pokonanie długiej trasy bez przerwy na ładowanie. Zasięg Kaabo Wolf Warrior 11+ jest zależny od sposobu jazdy i prędkości, ale nie powinien być mniejszy niż 70 kilometrów. Jednoślad ma kilka trybów jazdy, a w trybie Eco jest możliwe przebycie nawet 150 kilometrów trasy na w pełni naładowanego akumulatora. Z dużym zasięgiem i pojemnością związane jest oczywiście długie ładowanie – zajmuje tu 12-18 godzin, ale korzystając z dwóch ładowarek, czas ten skraca się do 6-9 godzin. Może nie jest to najszybsza hulajnoga elektryczna, ale za to jedna z tych, które oferują największy zasięg.

Hulajnoga Kaabo Wolf Warrior 11+ ma dwa silniki o mocy 1200 W każdy i rozpędza się do prędkości 80 km/h. Oczywiście otrzymamy tu także 11-calowe koła terenowe, dwa amortyzatory oraz tarczowe hamulce z ABS.

Na kierownicy, poza manetkami i włącznikiem światła, zastajemy również wyświetlacz i klakson. Rączki kierownicy nie są składane, co może utrudniać transport, ale za to są szeroko rozstawione, co znacząco poprawia komfort jazdy.

Kaabo Wolf Warrior 11+ cena – 13 000 złotych.

Przeczytaj też:

Hulajnoga elektryczna Fiat-500 F85
BMW E-Scooter – hulajnoga klasy premium

Komentarze:

RiderVolt72 - 22 lipca 2022

Żaden ze wskazanych modeli o ile nie został wprowadzony do obrotu przed dniem 1 stycznia 2022 r. przez sprzedawcę / dystrybutora nie jest aktualnie „legalny” w świetle obowiązujących przepisów. Oczywicie zakup z drugiej ręki jak najbardziej wchodzi w rachubę. Warto pamiętać o udokumentowaniu operacji zakupu i pochodzenia pojazdu, choć nie ma przepisów, które tego wymagają.

Nie istnieje pojęcie „dopuszczenia do sprzedaży”, za takie kryterium, można uznać ewentualnie wagę maksymlną do 30kg, długość nie większą niż 140 cm, szerokość 90 cm oraz „konstrukcję która ogranicza rozwijanie prędkości przekraczającej 20 km/h”.

Dualtron Storm w wersji 1 to porażka produktowa … model z 2020 r., który tak szybko jak się pojawił tak zniknął w atmosferze porażki. Wspomnanie o nim w 2022 roku gdy na rynku jest Thunder 2 jest nieporozumieniem.

Rok 2021 był w Polsce niestety rokiem straconym dla rozwoju „hulajnogownictwa”. Praktycznie nie pojawiły się żadne modele z segmentu premium jakie zaproponowali producenci na rok 2022.

Odpowiedz

Anitka - 15 lipca 2022

Mam od dawna hulajnogę kupiłam sobie z pl geekbuying na urodziny kugoo dla mnie jest wystarczająca. Wygodnie się na niej jeździ ma spory zasięg i można osiągnąć dobrą prędkość. Teraz to tylko nią się poruszam, nie płace za paliwo.

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze