
Najmniejsza akcja serwisowa na świecie
Przed nami jedna z największych akcji serwisowych, która zostanie zorganizowana przez koncern Volkswagen, a tymczasem Rolls-Royce postanowił wezwać do serwisu jeden ze swoich modeli. Dosłownie, jeden.
Brytyjski producent ogłosił właśnie kampanię przywoławczą dla wszystkich modeli Ghost, które zostały wyprodukowane w 2014 roku i trafiły na rynek amerykański.
Powodem takiej akcji jest możliwość wystąpienia problemów z działaniem poduszek gazowych u kierowcy i pasażera. Może to mieć związek z dużą aferą wokół firmy Takata, która dostarczała komponenty m.in. dla koncernu BMW, pod którego skrzydłami od wielu lat znajduje się marką Rolls-Royce.
Przypadek trafił dosłownie jeden taki egzemplarz. Jest to samochód wyprodukowany 23 stycznia 2014 roku, który znajduje się na terenie Stanów Zjednoczonych. Jego właściciel został już poinformowany o konieczności wizyty w najbliższej, autoryzowanej stacji obsługi marki Rolls-Royce. Wadliwe elementy zostaną wtedy wymienione.
Rolls-Royce Ghost to najmniejszy model brytyjskiego producenta. Limuzyna kosztująca na amerykańskim rynku nieco ponad ćwierć miliona dolarów ma pod maską silnik V12 biturbo o pojemności 6,6 litra. Jednostka rozwija moc 570 KM oraz 780 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Do setki przyspiesza w 4,9 sekundy.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: