
MV Agusta Superveloce 800 Testalarga. Tylko jeden egzemplarz
MV Agusta Superveloce 800 Testalarga to specjalna wersja motocykla, która powstanie tylko w jednym egzemplarzy. Cena jest owiama tajemnicą.
Pod tą niezwykle długą nazwą skrywa się nietuzinkowy motocykl. Testalarga to specjalna wersja ekstremalnego motocykla od MV Agusty. Wyjątkowe i jeszcze bardziej hardkorowe Superveloce 800 powstanie tylko w jednym egzemplarzu.
Co oznacza Testalarga po włosku? Po prostu „duża głowa”. Określenie nie odnosi się do żadnej cechy motocykla. Chodzi raczej o podkreślenie, jakiejś innej kwestii. Producent nie zdradza, dla kogo przygotował taki motocykl. Być może jest to po prostu ksywka jakiegoś obrzydliwie bogatego człowieka.
Zobacz: Prezes MV Agusta otwarcie krytykuje Putina
Testalarga powstała na bazie Superveloce AGO, którego produkcja jest mocno limitowana – fabryka wyda na świat tylko 311 sztuk. Natomiast pokazana na zdjęciach MV Agusta jest wyposażona w 3-cylindrowy silnik o pojemności 798 cm3. Maksymalna moc tej jednostki to 147 KM, a moment obrotowy to 88 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 240 km/h.

Oprócz sportowych osiągów wyróżnikiem tego motocykla są detale. W wersji Testalarga pojawiają się czerwono-srebrne elementy ze złotymi wykończeniami. W porównaniu z wersją AGO felgi wykonano z lekkich stopów. Z kolei układ wydechowy Arrow z trzema końcówkami to akcesoryjny zestaw, który jest dostępny w katalogu MV Agusty. Na zdjęciach widać, że nie szczędzono włókna węglowego.

Ciekawie wygląda siedzisko z perforowanej czerwonej skóry przeszytej kontrastującą białą nicią. Całość dopełnia charakterystyczny, skórzany pas na zbiorniku. Elementem charakterystycznym specjalnej wersji jest perforacja na bokach owiewki.
Zobacz: MV Agusta Brutale 1000 RS – pojedzie ponad 300 km/h. Cena? Zwala z nóg
Motocykl jest wyposażony w kolorowy wyświetlacz o przekątnej 5,5 cala. Umożliwia połączenie ze smartfonem za pomocą aplikacji MV Ride. Po sparowaniu z motocyklem można odczytywać różne dane i sterować funkcjami maszyny. Pakiet elektroniki uwzględnia takie rozwiązania, jak przepustnica Mikuni ride-by-wire, system MVICS 2.1, a także system kontroli momentu obrotowego, kontrola trakcji, kontrola startu oraz tempomat.
Najnowsze
-
Premier zapowiedział kolejne podwyżki. Kary dla kierowców wzrosną od nowego roku, ale to nie koniec
Rządzący starają się przypodobać wyborcom między innymi za sprawą podwyżek pensji minimalnej. Dla wielu osób do dobra wiadomość, ale mało kto pamięta, że takie wzrosty nie pozostają bez konsekwencji. Między innymi dla kierowców. -
Ostrzeganie przed policją zgodne z konstytucją – zaskakujący wyrok i ogromne odszkodowanie
-
Kiedy można wyprzedzać z prawej strony? Kierowcy nie wiedzą o jednym przepisie
-
Rowerzysta uderzył dziecko kolanem. Potem wytoczył proces jego ojcu i wygrał!
-
Uważaj na nowe przepisy dotyczące tablic. Jeśli założysz złe, możesz trafić do więzienia!
Zostaw komentarz: