
Moto Guzzi zaprezentowało nowości na EICMA 2019
Moto Guzzi przedstawiło nowości na sezon 2020. Zaproponowano bogato wyposażoną wersję V85 TT Travel oraz dwie nowe wersje V7 III generacji – V7 III Stone S, a także V7 III Racer 10th Anniversary.
Moto Guzzi V85 TT Travel
Zdobywając uznanie testerów, dziennikarzy oraz opinii publicznej z całego świata, model V85 TT stał się pierwszym reprezentantem segmentu klasycznych turystycznych enduro, który zachwycił możliwością połączenia wyrafinowanego, sugestywnego i nieco oldschoolowego stylu, wraz z najnowocześniejszą technologią oraz zaawansowanymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Po takim sukcesie przyszedł czas na prezentację wersji Travel.
Moto Guzzi V85 TT Travel jest gotowe do wyruszenia w najdalszą podróż dzięki bardzo bogatemu wyposażeniu dostępnemu już w standardzie: szybie Touring, parze klimatycznych, przestronnych sakw, podgrzewanym manetkom, dodatkowym reflektorom w technologii LED, oraz multimedialnej platformie Moto Guzzi MIA, umożliwiającej skomunikowanie pojazdu ze smartfonem. Dedykowany kolor Sabbia Namib dostępny jest wyłącznie w Moto Guzzi V85 TT Travel.
Moto Guzzi V7 III Stone S
V7 III Stone S to sportowe i jeszcze bardziej wyrafinowane wcielenie bestsellera z Mandello. Ta planowana tylko w 2020 roku limitowana wersja V7 III będzie dostępna zaledwie w liczbie 750 sztuk.
Wyróżnikami odmiany Stone S na tle pozostałych wersji są satynowy, chromowany zbiornik paliwa, w którym górna część jest obejmowana przez skórzany pasek, a także pełny zestaw reflektorów (w tym przedni) wykonanych w technologii LED. Ponadto V7 III Stone S otrzyma dedykowany zestaw wskaźników, krótszy i węższy tylny błotnik oraz specjalne lusterka. Wspomniane elementy nadadzą Stone S opływowy i dynamiczny kształt. Sportowy charakter podkreślono licznymi detalami w kolorze czerwonym: orłem Moto Guzzi po obu stronach zbiornika, sprężynami amortyzatorów oraz eleganckimi przeszyciami siodła tapicerowanego Alcantarą. Wyposażenie specjalne wersji limitowanej obejmuje także anodowany na czarno wlew paliwa, oraz aluminiowe panele boczne z logo Stone S. Zadbano także o szlachetność mechaniki Stone S: osłonę przepustnicy wykonano z aluminium i anodowano, a głowice posiadają frezowane żebra chłodzące. Moto Guzzi V7 III Stone S charakteryzuje się jeszcze większą skutecznością w szybkim pokonywaniu zakrętów, co jest zasługą zastosowanych opon: Dunlop Arrowmax Streetsmart.
Moto Guzzi V7 III Racer 10th Anniversary
Stworzony w 2010 roku Moto Guzzi V7 Racer od początku był ambasadorem sportowego ducha w gamie modeli V7. W dziesiątą rocznicę rozpoczęcia produkcji wchodzi z mocno zmodyfikowaną przednią sekcją, godnie kontynuującą tradycje poprzedników. Najnowsze wcielenie modelu różni się od poprzednika przede wszystkim owiewką w stylu Cafe Racer z wbudowaną szybą przednią. Wzbogacona została ona o dedykowaną czerwoną grafikę – umieszczoną także na garbie siodła – co celebruje dziesięciolecie istnienia modelu. W centralnej części owiewki mieście reflektor wykonany w technologii LED. Również kierunkowskazy i tylna lampa wykorzystują tę technologię. Nowoczesny i bardziej dynamiczny wygląd podkreślają cieńsze i bardziej subtelne błotniki oraz nowe lusterka. Liczne detale nawiązują do poprzednich wersji „Cafe Racera z Mandello” – zbiornik paliwa znów jest pokryty chromem, podobnie jak miało to miejsce w roczniku 2010. Wyścigowe pola na numery startowe otrzymały charakterystyczną siódemkę oraz włoską flagę, tak jak I i II generacja V7 Racer. Produkowany w ograniczonej liczbie V7 III Racer 10th Anniversary wyposażony został w opony Dunlop Arrowmax Streetsmart mogące jeszcze lepiej wykorzystać potencjał i sportowego ducha tego wysmakowanego modelu.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: