
Mitsubishi Outlander PHEV: pierwszy zelektryfikowany SUV na podium Rebelle Rally
Mitsubishi Outlander PHEV jest pierwszym hybrydowym SUV-em z elektrycznym napędem, który kończy trudny terenowy rajd nawigacyjny Rebelle Rally, rozegrany na dystansie 2000 kilometrów.
Mitsubishi Outlander PHEV, zdobywając 1034 punkty, zajął trzecie miejsce w rajdzie w klasie X-Cross za Kia Telluride i Fordem Bronco Sport. Hybrydowy pojazd elektryczny w rajdach po bezdrożach to wciąż rzadkość, ale wysokie noty są świadectwem dzielności terenowej i niezawodności Outlandera PHEV, który pomyślnie ukończył imprezę i znalazł się w zwycięskiej trójce po wyczynowej gonitwie przez pustynie Kalifornii i Nevady. Impreza stawia wysokie wymagania przed uczestnikami – w czasie przeznaczonym na jazdę trzeba było również ładować akumulator, a każdy zespół może nawigować na pustyni bez używania GPS, korzystając jedynie z tradycyjnych przyrządów, jak kompas, mapy i opis trasy.
Zawody trwają 10 dni i są najdłuższą tego rodzaju imprezą, wśród rozgrywanych w 48 kontynentalnych stanach USA. W filmie podsumowującym 10 dni na trasach założycielka Record The Journey i pilot zespołu, starsza sierżant sztabowa Rachael Ridenour oraz kierowca, starsza sierżant Kristie Levy, opowiadają o wyzwaniach, przed którymi stanęła załoga podczas wyprawy, która wiodła poprzez trasy Kalifornii i Nevady do mety w San Diego. Obie panie są weteranami armii amerykańskiej, które przeszły wiele bojowych szlaków, a obecnie przeszły do historii, stając na podium w terenowym Rajdzie Rebelle 2020 w zelektryfikowanym Outlanderze PHEV, nazwanym czule „Electra”.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: