
Mitsubishi jednak zostanie w Europie na dłużej? Kolejne zastanawiające doniesienia
Telenoweli pod tytułem „Czy Mistubishi zniknie z Europy” ciąg dalszy. Tym razem mamy dla odmiany dobrą wiadomość, ale nie jest ona, podobnie jak wcześniejsze, oficjalna.
Najpierw pojawiła się informacja, że Mitsubishi wstrzymuje premiery nowych modeli na europejskim rynku, a później nieoficjalne doniesienia na temat tego, że ASX, Outlander oraz Eclipse Cross znikną z oferty już we wrześniu. Mitsubishi Motors Polska odniosło się do naszego materiału na ten temat i podkreślało, że doniesienia, iż miałoby zniknąć z Europy, są nieprawdziwe a decyzję o zamrożeniu premier i sprzedawaniu obecnych modeli (jak ASX obecny na rynku od 10 lat oraz Outlander, który debiutował 8 lat temu) nazywa „racjonalną”. Przy okazji podkreślono także, iż serwisy i obsługa posprzedażowa będzie działać bez zmian. Co jest oczywiste, ponieważ marki utrzymują swoje serwisy nawet jeśli zupełnie żegnają się z jakimś rynkiem. Czego Mitsubishi przecież nie robi.
Mitsubishi zniknie z Europy szybciej, niż sądziliśmy?
Te zapewnienia mogą mieć twardą podstawę w postaci planów wprowadzenia na nasz rynek modelu Eclipse Cross w wersji hybrydowej plug-in. Niestety ponownie są to informacje nieoficjalne. Podający je serwis Atomotive News powołuje się na anonimowe, ale pewne źródła. Z kolei przedstawiciele Mitsubishi Europe zaprzeczają, aby zostały podjęte jakiekolwiek decyzje związane z taką premierą.
Wprowadzenie hybrydy plug-in na nasz rynek wydaje się logicznym posunięciem, ponieważ największym problemem jest obecnie sprostanie nierealnym normom emisji CO2, z którymi doskonale radzą sobie modele z takim właśnie napędem. Jego pojawienie się już zresztą zapowiedziano – najpóźniej w marcu 2021 roku zadebiutuje gruntownie zmodernizowany Eclipse Cross (będzie miał między innymi zupełnie zmieniony tył oraz przód z podwójnymi przednimi światłami). Potwierdzoną nowością będzie także napęd hybrydowy plug-in, oparty na 2-litrowym silniku benzynowym. Mitsubishi pokazało już nawet pierwsze zdjęcie, które ma podgrzać atmosferę przed premierą odświeżonego Eclipse Cross.
Nie ma więc powodu, dla którego taka wersja nie miałaby pojawić się w Europie. Niestety według nieoficjalnych doniesień, dostępna byłaby tylko w wybranych krajach – Niemczech, Włoszech i we Francji.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Panie Mitsubishi, a co z legendarnym Pajero, są szanse na powrót?
Anonymous - 5 marca 2021
Co ma Eclipse Cross wspólnego z Eclipse ? znaczek na kierownicy .
Anonymous - 5 marca 2021
Informacja o wycofaniu się Mitsubishi z Europy jest nieprawdziwa – zmiana w funkcjonowaniu Mitsubishi w Europie polega na uchwaleniu tymczasowej decyzji o zamrożeniu premier. Modele, które mamy aktualnie w ofercie, będą wciąż w sprzedaży. Zmianie nie ulegnie również szereg oferowanych przez nas usług posprzedażowych, takich jak serwis i naprawy gwarancyjne. Co więcej, nasza sieć salonów, ASO i serwisów również będzie działała w niezmienionej formie. Zamrożenie premier modeli jest motywowane kryzysem spowodowanym epidemią. Jest to racjonalna odpowiedź na aktualną sytuację ekonomiczną oraz na zmianę w preferencjach konsumenckich, jako że klienci są coraz bardziej zainteresowani kupnem aut używanych. Mitsubishi Motors Polska prowadzi aktywne działania w kierunku wzmocnienia działań na rynku aut używanych oraz w kierunku inicjacji własnego programu odkupu aut używanych w naszej sieci dealerskiej. Obawa, że brak premier wypchnie Mitsubishi z rynku jest niesłuszna. Żyjemy aktualnie w niepewnych czasach i wiemy, że klienci poszukują głównie solidnych używanych aut i takie oferujemy w naszym programie aut używanych. Czytających to posiadaczy Mitsubishi chcieliśmy też poinformować, że globalną polityką Mitsubishi Motors jest gwarantowana dostępność części zamiennych przez okres dziesięciu lat od zakończenia produkcji modelu. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia.
Anonymous - 5 marca 2021
Informacja o wycofaniu się Mitsubishi z Europy jest nieprawdziwa – zmiana w funkcjonowaniu Mitsubishi w Europie polega na uchwaleniu tymczasowej decyzji o zamrożeniu premier. Modele, które mamy aktualnie w ofercie, będą wciąż w sprzedaży. Zmianie nie ulegnie również szereg oferowanych przez nas usług posprzedażowych, takich jak serwis i naprawy gwarancyjne. Co więcej, nasza sieć salonów, ASO i serwisów również będzie działała w niezmienionej formie. Zamrożenie premier modeli jest motywowane kryzysem spowodowanym epidemią. Jest to racjonalna odpowiedź na aktualną sytuację ekonomiczną oraz na zmianę w preferencjach konsumenckich, jako że klienci są coraz bardziej zainteresowani kupnem aut używanych. Mitsubishi Motors Polska prowadzi aktywne działania w kierunku wzmocnienia działań na rynku aut używanych oraz w kierunku inicjacji własnego programu odkupu aut używanych w naszej sieci dealerskiej. Obawa, że brak premier wypchnie Mitsubishi z rynku jest niesłuszna. Żyjemy aktualnie w niepewnych czasach i wiemy, że klienci poszukują głównie solidnych używanych aut i takie oferujemy w naszym programie aut używanych. Czytających to posiadaczy Mitsubishi chcieliśmy też poinformować, że globalną polityką Mitsubishi Motors jest gwarantowana dostępność części zamiennych przez okres dziesięciu lat od zakończenia produkcji modelu. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia.
Anonymous - 5 marca 2021
Mi będzie szkoda tej marki w Europie.