Mitsubishi jednak zostanie w Europie na dłużej? Kolejne zastanawiające doniesienia
Telenoweli pod tytułem „Czy Mistubishi zniknie z Europy” ciąg dalszy. Tym razem mamy dla odmiany dobrą wiadomość, ale nie jest ona, podobnie jak wcześniejsze, oficjalna.
Najpierw pojawiła się informacja, że Mitsubishi wstrzymuje premiery nowych modeli na europejskim rynku, a później nieoficjalne doniesienia na temat tego, że ASX, Outlander oraz Eclipse Cross znikną z oferty już we wrześniu. Mitsubishi Motors Polska odniosło się do naszego materiału na ten temat i podkreślało, że doniesienia, iż miałoby zniknąć z Europy, są nieprawdziwe a decyzję o zamrożeniu premier i sprzedawaniu obecnych modeli (jak ASX obecny na rynku od 10 lat oraz Outlander, który debiutował 8 lat temu) nazywa „racjonalną”. Przy okazji podkreślono także, iż serwisy i obsługa posprzedażowa będzie działać bez zmian. Co jest oczywiste, ponieważ marki utrzymują swoje serwisy nawet jeśli zupełnie żegnają się z jakimś rynkiem. Czego Mitsubishi przecież nie robi.
Mitsubishi zniknie z Europy szybciej, niż sądziliśmy?
Te zapewnienia mogą mieć twardą podstawę w postaci planów wprowadzenia na nasz rynek modelu Eclipse Cross w wersji hybrydowej plug-in. Niestety ponownie są to informacje nieoficjalne. Podający je serwis Atomotive News powołuje się na anonimowe, ale pewne źródła. Z kolei przedstawiciele Mitsubishi Europe zaprzeczają, aby zostały podjęte jakiekolwiek decyzje związane z taką premierą.
Wprowadzenie hybrydy plug-in na nasz rynek wydaje się logicznym posunięciem, ponieważ największym problemem jest obecnie sprostanie nierealnym normom emisji CO2, z którymi doskonale radzą sobie modele z takim właśnie napędem. Jego pojawienie się już zresztą zapowiedziano – najpóźniej w marcu 2021 roku zadebiutuje gruntownie zmodernizowany Eclipse Cross (będzie miał między innymi zupełnie zmieniony tył oraz przód z podwójnymi przednimi światłami). Potwierdzoną nowością będzie także napęd hybrydowy plug-in, oparty na 2-litrowym silniku benzynowym. Mitsubishi pokazało już nawet pierwsze zdjęcie, które ma podgrzać atmosferę przed premierą odświeżonego Eclipse Cross.
Nie ma więc powodu, dla którego taka wersja nie miałaby pojawić się w Europie. Niestety według nieoficjalnych doniesień, dostępna byłaby tylko w wybranych krajach – Niemczech, Włoszech i we Francji.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
Funkcjonariusze CBŚP zatrzymali osoby należące do międzynarodowej grupy przestępczej, zajmującej się kradzieżą samochodów. Podczas działań służb udało się odzyskać kilka skradzionych pojazdów w tym Peugeota 5008, który, jak się okazało, należy do ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego. Ten podzielił się swoją historią w mediach społecznościowych. -
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
-
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
-
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Panie Mitsubishi, a co z legendarnym Pajero, są szanse na powrót?
Anonymous - 5 marca 2021
Co ma Eclipse Cross wspólnego z Eclipse ? znaczek na kierownicy .
Anonymous - 5 marca 2021
Informacja o wycofaniu się Mitsubishi z Europy jest nieprawdziwa – zmiana w funkcjonowaniu Mitsubishi w Europie polega na uchwaleniu tymczasowej decyzji o zamrożeniu premier. Modele, które mamy aktualnie w ofercie, będą wciąż w sprzedaży. Zmianie nie ulegnie również szereg oferowanych przez nas usług posprzedażowych, takich jak serwis i naprawy gwarancyjne. Co więcej, nasza sieć salonów, ASO i serwisów również będzie działała w niezmienionej formie. Zamrożenie premier modeli jest motywowane kryzysem spowodowanym epidemią. Jest to racjonalna odpowiedź na aktualną sytuację ekonomiczną oraz na zmianę w preferencjach konsumenckich, jako że klienci są coraz bardziej zainteresowani kupnem aut używanych. Mitsubishi Motors Polska prowadzi aktywne działania w kierunku wzmocnienia działań na rynku aut używanych oraz w kierunku inicjacji własnego programu odkupu aut używanych w naszej sieci dealerskiej. Obawa, że brak premier wypchnie Mitsubishi z rynku jest niesłuszna. Żyjemy aktualnie w niepewnych czasach i wiemy, że klienci poszukują głównie solidnych używanych aut i takie oferujemy w naszym programie aut używanych. Czytających to posiadaczy Mitsubishi chcieliśmy też poinformować, że globalną polityką Mitsubishi Motors jest gwarantowana dostępność części zamiennych przez okres dziesięciu lat od zakończenia produkcji modelu. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia.
Anonymous - 5 marca 2021
Informacja o wycofaniu się Mitsubishi z Europy jest nieprawdziwa – zmiana w funkcjonowaniu Mitsubishi w Europie polega na uchwaleniu tymczasowej decyzji o zamrożeniu premier. Modele, które mamy aktualnie w ofercie, będą wciąż w sprzedaży. Zmianie nie ulegnie również szereg oferowanych przez nas usług posprzedażowych, takich jak serwis i naprawy gwarancyjne. Co więcej, nasza sieć salonów, ASO i serwisów również będzie działała w niezmienionej formie. Zamrożenie premier modeli jest motywowane kryzysem spowodowanym epidemią. Jest to racjonalna odpowiedź na aktualną sytuację ekonomiczną oraz na zmianę w preferencjach konsumenckich, jako że klienci są coraz bardziej zainteresowani kupnem aut używanych. Mitsubishi Motors Polska prowadzi aktywne działania w kierunku wzmocnienia działań na rynku aut używanych oraz w kierunku inicjacji własnego programu odkupu aut używanych w naszej sieci dealerskiej. Obawa, że brak premier wypchnie Mitsubishi z rynku jest niesłuszna. Żyjemy aktualnie w niepewnych czasach i wiemy, że klienci poszukują głównie solidnych używanych aut i takie oferujemy w naszym programie aut używanych. Czytających to posiadaczy Mitsubishi chcieliśmy też poinformować, że globalną polityką Mitsubishi Motors jest gwarantowana dostępność części zamiennych przez okres dziesięciu lat od zakończenia produkcji modelu. Pozdrawiamy i życzymy dobrego dnia.
Anonymous - 5 marca 2021
Mi będzie szkoda tej marki w Europie.