
Mitsubishi ASX Insport już w Polsce. „Zadziorny” pakiet tylko dla wybranych
W polskich salonach Mitsubishi Motors debiutuje właśnie limitowana wersja modelu Mitsubishi ASX o nazwie Insport. Czym różni się ten pakiet od standardowego i ile kosztuje?.
Mitsubishi ASX Insport oferuje czarne, 18-calowe, aluminiowe obręcze kół z czerwonymi elementami dekoracyjnymi, czarną atrapę chłodnicy, osłony lusterek i obramowania szyb bocznych , czarne nakładki z czerwonymi detalami na przedni I tylny zderzak a także wykończone w kolorze czarnym zewnętrzne klamki i sportowe naklejki na drzwiach.
Wewnątrz znajdziemy wysokiej jakości tapicerkę skórzaną z elementami materiałowymi z czarną podsufitką i czerwone przeszycia na kierownicy, uchwycie dźwigni hamulca postojowego i gałce dźwigni zmiany biegów a środkowy tunel wykończono miękkim tworzywem.
Silnik Mivec przy pojemności 2 litrów generuje 150 KM mocy i 195 Nm momentu obrotowego, który współpracuje z nową, automatyczną, bezstopniową przekładnią CVT ze sportowym trybem pracy i 6 przełożeniami oraz manualną skrzynią biegów.
Wartość pakietu Insport to aż 10 000 zł a składa się na niego zestaw elementów stylizacyjnych o wartości 5000 zł, tapicerka skórzano-materiałowa o wartości 2700 zł i lakier metalizowany lub perłowy, który jest wart 2300 zł. W ramach promocyjnej oferty klienci zdecydowani na zakup Mitsubishi zapłacą za ten pakiet jedynie 6000 zł, co oznacza aż 4000 zł zysku.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: