Katarzyna Frendl

Michał Szpak i Abarth 500e – co łączy tę parę?

Co łączy znanego wokalistę z elektrycznym Abarthem 500e? Michał Szpak podjął współpracę z włoską marką.

Spis treści

Michał Szpak, jeden z najbardziej oryginalnych polskich artystów, został ambasadorem
modelu Abarth 500e. Wokalista będzie jeździć autem w wersji Cabrio, z limitowanej serii Scorpionissima w kolorze zielonym Acid. Ekspresyjny, śmiało wyrażający emocje muzyk doskonale wpisuje się w dynamiczny, oryginalny styl marki Abarth.

Michał Szpak ambasadorem modelu Abarth 500e

Michał Szpak jest jednym z najbardziej intrygujących, ekspresyjnych i kontrowersyjnych wokalistów młodego pokolenia. Łączy niesamowity talent wokalny i performerski. Prekursor i ewenement na polskiej scenie muzycznej. Zadebiutował, zdobywając drugie miejsce w programie X-Factor (2011), jest laureatem nagrody SuperPremiery, na 52. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu, otrzymał także nagrodę w kategorii SuperArtysta oraz Grand Prix Złote Opole 2016 na 53. KFPP i statuetki Bursztynowego Słowika na Top of the Top Sopot Festival 2022. Reprezentował Polskę z utworem „Color of Your Life” w Konkursie Piosenki Eurowizji 2016. Artysta jest w przededniu wydania autorskiego concept albumu „Warszawski mrok”. Jego tymczasowym artystycznym alterego bywa fikcyjna postać Jowiszja. Michał uwielbia zaskakiwać. Poszerza granice artystycznej wolności, aż do jej brawurowych granic.

Fiat 500e – elektryczny maluch

Odważny i bezkompromisowy styl wokalisty będzie teraz podkreślany przez jego samochód – zadziorny Abarth 500e Cabrio w przyciągającym wzrok kolorze zielonym Acid. Samochód Szpaka pochodzi z limitowanej, premierowej serii Scorpionissima. Dzięki nawiązanej właśnie współpracy artysta zostanie ambasadorem elektrycznego Abartha 500e w Polsce. Inauguracja tego partnerstwa odbyła się 6 czerwca na specjalnym wydarzeniu.

Michał Szpak Abarth 500e
Abarth 500e

Abarth 500e Scorpionissima to ekskluzywna, bogato wyposażona wersja nowego samochodu. Powstanie zaledwie 1949 egzemplarzy – ta liczba to hołd dla marki, która powstała właśnie w tym roku. Limitowany model dostępny będzie w wersji hatchback i cabrio w kolorach zielonym Acid oraz niebieskim Poison. Samochód wyposażony jest w 18-calowe koła z aluminiowymi felgami, z diamentowym szlifem w kolorze szarym titanium, a także posiada agresywny design, przeszkolony dach i tylne przyciemniane szyby.

Nowy model oferuje również sportowe, stalowe nakładki na pedały i listwy z wygrawerowanym logo, nową ramkę deski rozdzielczej w kolorze szarym titanium oraz stalowe nakładki ochronne na progi drzwi z napisem Abarth. Na uwagę zasługuje także nowy, sportowy design foteli ozdobionych skorpionem wytłoczonym na alcantarze. Nowe fotele mają sportowy wygląd i zintegrowane zagłówki foteli z wygrawerowanym laserowo logo Skorpiona. W Polsce dostępnych będzie jedynie 10 egzemplarzy tej wyjątkowej serii specjalnej.

Abarth 500e to pierwszy elektryczny samochód spod znaku Skorpiona. Oferuje odważny styl i ciekawe brzmienie imitujące dźwięki silnika.

Wydarzenie odbyło się przy kooperacji trzech marek: Abarth, Lenovo – które prezentowało swoje najnowsze laptopy, w tym ultralekkie Yoga 7 i Yoga Pro 9i, a także kosmetycznego brandu Sunew.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze