
Mercedes-Benz EQC: w jakim czasie możemy go „zatankować” do pełna?
Elektryczne i zelektryfikowane Mercedesy cieszą się coraz większą popularnością. W trzecim kwartale 2020 r. producent dostarczył klientom łącznie 45 000 aut na prąd i hybryd plug-in. Sprawdzamy, w jakim czasie możemy "zatankować" do pełna Mercedesa EQC?
EQC 400 4MATIC to pierwszy pojazd marki produktowo-technologicznej Mercedes-Benz o nazwie „EQ”. Dzięki mocniejszej ładowarce pokładowej, o mocy 11 kW można szybciej ładować go w domu, za pomocą ściennej ładowarki (tzw. wallbox) oraz na publicznych stacjach ładowania prądem przemiennym (AC).
W praktyce oznacza to, że akumulator o pojemności 80 kWh od 10 do 100% naładowania można „zatankować” w ciągu 7 godzin i 30 minut; w przypadku ładowarki o mocy 7,4 kW trwało to 11 godzin.
Oczywiście uzupełnianie baterii może być jeszcze szybsze – na stacjach ładowania prądem stałym (DC). Użytkownicy Mercedes me Charge mogą w wygodny sposób korzystać z największej obecnie sieci punktów ładowania na świecie (obecnie liczy ona ponad 350 000 punktów AC i DC w 26 krajach świata).
Aby uzyskać dostęp do sieci obejmującej stacje różnych dostawców, również te za granicą, wystarczy pojedyncza rejestracja. Jeszcze przed rozpoczęciem ładowania klienci otrzymują od dostawców odpowiednie informacje o cenach ładowania, bezpośrednio w samochodzie lub za pośrednictwem aplikacji Mercedes me.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: