Mercedes-Benz C 300 e – cena w Polsce. Ile przejedzie „na prądzie”?
Mercedes rozszerza gamę jednostek napędowych nowej generacji Klasy C. Do oferty modelu dołączają warianty C 300 e Limuzyna oraz C 300 e Kombi - pierwsze odmiany z hybrydowym napędem plug-in.
W C 300 e hybrydowy napęd plug-in korzysta z 2-litrowego wariantu ultranowoczesnego 4-cylindrowego silnika benzynowego M 254 oraz jednostki elektrycznej o mocy 129 KM. W trybie elektrycznym Mercedes może przejechać ponad 100 kilometrów.
Dzięki rekuperacji energia kinetyczna jest odzyskiwana podczas wytracania prędkości lub zjeżdżania ze wzniesienia. Maksymalna moc odzysku energii wynosi ponad 100 kW. Jeśli kierowca chce wpłynąć na intensywność odzyskiwania energii, może skorzystać z manetek za kierownicą – do wyboru ma trzy stopnie rekuperacji (nie dotyczy to trybu Sport). Na przykład w trybie D – samochód porusza się na zasadzie „jednego pedału”: po zdjęciu nogi z gazu zwalnia tak mocno, że korzystanie z hydraulicznego hamulca nożnego może okazać się niepotrzebne.
Mercedes-Benz Klasa C z hybrydowym napędem plug-in – cena w Polsce
Ceny C 300 e Limuzyna startują od 220 300 złotych, a C 300 e Kombi od 227 000 złotych.
Za jakiś czas w ofercie Mercedesa powinny pojawić się warianty Klasy C z hybrydowym napędem plug-in z silnikiem Diesla.
Najnowsze
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Nie powinno się jeździć na rezerwie, ani tym bardziej na oparach paliwa. Możemy jednak znaleźć się w sytuacji bez wyjścia, kiedy zatankowanie nie będzie możliwe. Pojawia się wtedy pytanie, jak daleko można przejechać na rezerwie paliwa, a ile samochód przejedzie, kiedy komputer pokaże zasięg 0 km. -
Znaki C-5 oraz D-3 wyglądają prawie identycznie, ale kierowca nie może ich pomylić
-
Będzie nowy odcinek drogi ekspresowej S10. Znamy datę otwarcia
-
Wyrzuciła papierosa z auta, napluła na zwracających jej uwagę, a potem nasłała agresora
-
Najgorsze, co możesz usłyszeć na przeglądzie auta. Gorsze niż niezaliczenie przeglądu
Zostaw komentarz: