
McLaren Senna po tuningu Novitec na torze może rozpędzić się nawet do 338 km/h!. Demon prędkości!
McLaren Senna w seryjnej produkcji to prawdziwy pożeracz torów wyścigowych, jego potężna moc niejednego fana motoryzacji przyprawia o zawrót głowy. Mimo to, tunerzy z warsztatu Novitec podrasowali sportowy model jeszcze bardziej i wycisnęli z niego aż 889 KM oraz 888 Nm. Jak to brzmi!
Model Senna od giganta motoryzacyjnego McLarena jest rasowym, supersportowym samochodem z najbardziej wymagającej i ekstremalnej półki. Coraz częściej ten model możemy zobaczyć na ulicach Warszawy i Poznania, na grupach dla miłośników carspottingu już nieraz Senna zachwycała!
Tunerzy z warsztatu Novitec postanowili jednak podręcić jego dotychczasowe, już fenomenalne „osiągi” i teraz czterolitrowe V8 po modyfikacjach ma aż 889 KM i 888 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Teraz Senna po tuningu przyspiesza w zaledwie 2,7 sekundy (seryjnie w 2,8 s), jeszcze bardziej imponujący jest czas sprintu do „dwusetki” na prędkościomierzu – poprawiono ten wynik aż o 0,3 sekundy (czyli teraz do 200 km/h dobija w 6,5 sekundy)! Prędkość maksymalna nie uległa zmianie i wynosi 338 hm/h.
Tunerzy zamontowali układ wydechowy wykonany z Inconel, czyli specjalnej mieszanki żelaza, niobu, molibdenu, aluminium oraz tytanu. Taka konstrukcja stosowana jest w samochodach F1.
Novitec zamontował także zestaw Vossen na koła i wyposażył McLarena w felgi o rozmiarze 20-cali z przodu oraz 21-cali z tyłu. Nowe koła zostały „obute” w opony o rozmiarach 255/30 ZR20 i 325/25 ZR21.
Z oficjalnej strony tunera dowiedziałyśmy się, że wnętrze modelu Senna może być modyfikowane poprzez wybór nowych materiałów ze skóry i alkantary w bardzo wielu możliwościach kolorystycznych. Oczywiście na życzenie klienta.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: