McLaren rekrutuje – poszukiwani specjaliści
Pracownicy z doświadczeniem w różnych sektorach - od szkutnictwa, przez handel materiałami, do specjalistów przemysłu sportowego - zachęcani są do aplikowania w nowej serii ofert pracy, płatnych praktyk oraz praktyk połączonych ze studiami wyższymi (tzw. degree apprenticeships). Dzięki temu firma chce podwoić zatrudnienie w McLaren Composites Technology Centre (MCTC) do ponad dwustu osób w przyszłym roku, kiedy to centrum osiągnie pełną moc produkcyjną.
MCTC planuje zostać światowym liderem w dziedzinie lekkich materiałów kompozytowych. To one, wspólnie z układami napędowymi przyszłości, mają obniżyć wagę pojazdów, zwiększyć ich osiągi i uczynić supersamochody bardziej energooszczędnymi. McLaren jest pionierem w dziedzinie ultralekkich i ultrawytrzymałych materiałów z włókna węglowego od kilku dekad, a każdy jego samochód za podstawę swojej konstrukcji ma karbonowe podwozie.
Pracownicy, którzy rozpoczną pracę w przyszłym roku, wezmą udział w produkcji nowej generacji konstrukcji z włókna węglowego, które następnie będą wysyłane do McLaren Production Centre, zakładu położonego w odległości ok. 270 km na południe w Woking, hrabstwo Surrey. To tam pozostałe części – m. in. układy napędowe, skrzynie biegów, elementy karoserii, układy elektryczne, koła i opony Pirelli – ręcznie łączone są w całość, by następnie trafić do klientów w ponad 30 krajach świata.
McLaren zdecydował się na produkcję w okolicach Sheffield, bo miasto to jest prawdziwą kopalnią wiedzy i ekspertyzy produkcyjnej w dziedzinie materiałów ultralekkich. Dzięki temu marka będzie szybko rozwijać się technologicznie i pozostanie producentem najlżejszych pojazdów w swojej klasie. Cel dla MCTC to 100 mln funtów dodanej wartości brutto dla lokalnej ekonomii do roku 2028 oraz wsparcie rozwoju technologicznego w regionie. Ponad 90 procent z ponad 4800 samochodów sprzedanych w zeszłym roku trafiło na eksport, co oznacza, że nowi pracownicy zakładu w Yorkshire będą pracować nad jednymi z najbardziej zaawansowanych i podziwianych samochodów świata.
Najnowsze
-
-10°C i niemy diesel na parkingu. Winne są nie świece, a ten zapomniany element
Gdy słupek rtęci spada poniżej -10°C, twój diesel może przestać być samochodem, a stać się drogą bryłą lodu. Okazuje się, że za 9 na 10 porannych koszmarów odpowiada ten sam, lekceważony przez kierowców element. -
Opony to za mało. Te 2 płyny w aucie decydują o bezpieczeństwie zimą. Sprawdź przed wyjazdem!
-
Niebezpieczne „mikołajki” pod maską: na 8 z 10 płynów do spryskiwaczy nie można polegać
-
Świąteczny prezent od Forda: hybrydowy van, który ratuje zwierzęta. Zobacz, jak działa „112 dla zwierząt
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Zostaw komentarz: