Magda Wilk: plany na sezon 2017
Zapytałyśmy Magdę Wilk, jakie ma plany na nadchodzący sezon. Czy wróci do rajdów, czy woli jednak wyścigi? Co jej w sercu gra?
„Plany na sezon 2017 są takie jak zawsze – jak najwięcej kilometrów za kierownicą rajdówki. Fajnie oczywiście byłoby przemierzać je na odcinkach rajdowych, bo zawsze marzył mi się pełen cykl w jakiejś rajdowej serii. Niestety rajdy są dużo bardziej kosztowne. Dlatego jeśli mają to być dwa starty np. w rajdzie okręgowym, to wolę przeznaczyć te środki na sezon w GSMP, czyli Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski.
Auto pozostaje bez zmian – Renault Clio Ragnotti. Nie sądzę, żebym robiła jakiekolwiek modyfikacje.
Znam też już projekt kalendarza, który wygląda bardzo fajnie. Siedem rund, z czego tylko dwie są mi nieznane. W związku z tym z pewnością, tym razem, chciałabym powalczyć o najwyższe pozycje, aczkolwiek nie wiem na ile zbroi się konkurencja.
Powstał też nowy cykl – Historyczne Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski – który zastąpił Puchar Polski. Jest to bardzo ciekawy cykl, w którym mogłabym powalczyć Lancią Deltą HF Integrale – autem z bogatą historią. Jest niestety dość awaryjne i kosztowne w utrzymaniu – oczywiście jeśli chodzi o udział w tego typu imprezach. Inna kwestia to dostępność części, których znalezienie czasami graniczy z cudem.
Tak czy inaczej, póki co, skupiam się na korzystaniu z obecnej aury. Jeśli tylko mam wolną chwilę i możliwości, to uciekam w góry, gdzie warunki do jeżdżenia są niesamowite. Do tego jazda po śniegu na kolcu sprawia ogromną frajdę. Jestem świadoma, że brak mi kilometrów testów właśnie w takich warunkach.
Generalnie patrząc przez pryzmat poprzedniego sezonu, który był bardzo intensywny i wiązał się z wyjazdami na GSMP, RSMP, ERC i chociażby Mistrzostwa Francji, to mam nadzieję, że nie zwolnię tempa – zamierzam wyraźnie przyspieszyć!”
I tego Ci Magda życzymy!
Najnowsze
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
Budowa dróg często wiąże się z występowaniem nieprzewidzianych utrudnień. Rzadko zdarza się, aby były one tak interesujące jak te na budowie drogi ekspresowej S1 między Oświęcimiem i Dankowicami, gdzie odkryto cenne pozostałości sprzed tysięcy lat. -
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
-
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Zostaw komentarz: