Magda Wilk i Paweł Roszek na Rajdzie Rzeszowskim
5. Runda Rajdowego Pucharu Polski to drugi start w tym sezonie Pawła Roszka w BMW 318 IS. Razem z Magdą Wilk, która gościnnie usiądzie na prawym fotelu, będą walczyć o jak najwyższe miejsce w klasie E 30.
Mówi Paweł Roszek:
„Bardzo cieszę się na myśl o starcie w Rajdzie Rzeszowskim. Patrząc na liczącą 140 załóg listę zgłoszeń (razem z Mistrzostwami) wiem, ze zapowiada się mega święto rajdowe. Opinie o tym, iż jest to największa impreza rajdowa w naszym kraju zaraz po Rajdzie Polskim, nie wydają się być przesadzone i tym bardziej cieszą mnie nazwiska załogi nr 151 na liście. Biorąc pod uwagę mizerne doświadczenie na trasach RPP i fakt, iż przy okazji dotychczasowych startów zawsze pakowałem się w mniejsze lub większe kłopoty, założenia na rajd nie są specjalnie wygórowane. Celem jest przede wszystkim osiągnięcie mety i nauka poprzez przejechanie jak największej liczby kilometrów oesowych, chociaż boje się , że i tym razem fantazja weźmie górę nad rozsądkiem. Miło byłoby nie przyjąć kompromitującej liczby sekund w klasie E30, ale realnie patrząc, chyba nie będzie to łatwe, bo zarówno Tomek Smorawiński, Paweł Suchorzebski, jak i Filip Stopa to bardzo dobrzy drajwerzy. Postaramy się jechać swoim tempem i zobaczymy, co będzie z tego wychodziło na tablicy wyników. Wtedy ewentualnie postaramy się coś zmieniać. W tym miejscu bardzo dziękuje firmie AG Complex (www.ag-complex.com.pl) za nieocenioną pomoc w startach, Magdzie za to, że po namowach Jagi zgodziła się ze mną wystartować, Jadze za namówienie Magdy , Łukaszowi Przeszłowskiemu za grafiki i wszystkim którzy przyczynili się do moich startów, a także znoszą związane z nimi niedogodności. Wielkie dzięki! Do zobaczenia na trasie!”
![]() |
|
fot. Dariusz Ołtuszyk
|
Mówi Magdalena Wilk:
„W tym sezonie startowałam głównie jako kierowca w stuprocentowo kobiecym zespole Wilk & Żuk Rally Team. Niestety nie udało nam się pozyskać całego budżetu na start, w związku z tym wystartuję gościnnie w roli pilota. Z reguły odmawiam startów na „prawym”, jednak wiadomość od Jagi Stankiewicz od razu mnie przekonała (hasło „przekozak” mówi samo za siebie ;)). Na początku miałam okazję spróbować jazdy samochodem tylnonapędowym, bardzo mi się podobało, więc przede wszystkim nastawiam się na dobrą zabawę. Tylny napęd zawsze mnie kręcił i fajnie będzie zobaczyć, jak tego typu autem pokonuje się trasy. Poza tym poznam odcinki, co dla mnie również jest bardzo cennym doświadczeniem. Słyszałam, że jest to rajd „najtrudniejszy w sezonie”, więc mały stres jest, aczkolwiek bardzo pozytywny i motywujący. Przede wszystkim chciałabym, żebyśmy osiągnęli metę, reszta wierzę, że przyjdzie sama. Paweł wydaje się z kolei mega pozytywnym kierowcą, który, jak widać i słychać, jest zakochany w tym sporcie. Naprawdę wkłada w to całego siebie, stąd z mojej strony również szczególne podziękowania dla firmy AG Complex (www.ag-complex.com.pl), że postawili na tak fajnego zawodnika. Trzymajcie za nas kciuki i do zobaczenia w Rzeszowie!”
![]() |
|
fot. Wojtek Bulski
|
21. Rajd Rzeszowski to już piąta eliminacja tegorocznego Rajdowego Pucharu Polski. Lista zgłoszeń liczy 64 załogi. Każda ma do pokonania trzy odcinki specjalne. Ich łącza długość to 80 km. W piątek załogi będą zapoznawać się z trasą, a w sobotę od 9.45 zawodnicy ruszą na oesy. Ceremonia mety dla Pucharowiczów rozpocznie się o 16:45 na rzeszowskim rynku. Wyniki na żywo można śledzić na stronie organizatora www.rajd.rzeszow.pl.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?


Zostaw komentarz: