Magda Lukas wraca na prawy!
Pojawiła się lista zgłoszeń rozgrywanego w długi majowy weekend na Słowacji Rajdu Presov. Liczy prawie 50 pozycji, a wśród nich widnieje aż dwanaście polskich załóg. Na prawym fotelu Subaru prowadzonego przez Andrzeja Lipskiego usiądzie Magda Lukas.
| Grzegorz Grzyb oprócz startów na Słowacji, gościł także w kilku rajdach RSMP w 2008 roku | 
![]()  | 
| Fot. Piotr Nurczyński | 
Rajd Słowacji cieszy się sporą popularnością zarówno wśród polskich kibiców, jak i zawodników. Sprzyja temu niespełna 100-kilometrowa odległość bazy rajdu od południowej granicy z Polską. Jeszcze bliżej na zmagania mają Węgrzy, którzy także będą licznie reprezntowani podczas tej imprezy. Rajd rozegrany zostanie w piątek 1 maja. Nie opublikowano do tej pory harmonogramu czasowego imprezy. Na liście zgłoszeń pojawił się Leszek Kuzaj, zwycięzca Rajdu Presov z 2004 roku. Wystartuje Peugeotem 207 S2000, podobnie jak Szymon Ruta i triumfator tej imprezy sprzed czterech lat – Jozef Beres jr. W Punto S2000 pojawi się drugi wicemistrz Słowacji z 2008 roku – Grzegorz Grzyb.
| Magda Lukas z Magdą Cieślik rozpoczynały karierę w Seicento | 
![]()  | 
| Fot. magdy.oxan.pl | 
Żadna z pań nie poprowadzi rajdówki, ale aż cztery usiądą na tzw. gorącym fotelu i będą pilotować swoich kierowców. Słowaczki Gabriela Szenderakova pojedzie w Fabii RS TDi, Klaudia Proschingerova w Lancerze EVO III, a Katarina Bachanova Golfem GTI. Polską płeć piękną reprezentować będzie Magda Lukas. Dziesięć lat temu rozpoczęła starty w rajdach z Magdą Cieślik. Wspólnie jeździły przez pięć lat, zaczynając od Seicento, a następnie Nissanie Micra. Najbardziej jednak kojarzymy Magdy ze startami Lancerem w barwach Karotki. Magda Lukas pilotowała także Leszka Kuzaja.
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 


	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: