Lubelskie Święto Motoryzacji – relacja i galeria
W ramach Lubelskiego Święta Motoryzacji każdy przybyły w dniach 10-11 maja 2014 roku na teren Targów Lublin mógł wziąć udział w czterech niezwykłych wydarzeniach: Moto Session, Moto Event East, Stunt Cup oraz Trial Show.
Na targach motoryzacyjnych Moto Session można było w strefie aut dealerskich zobaczyć takie marki jak: Audi, Alfa Romeo, Citroen, Dacia, Fiat, Hyundai, Lexsus, Mazda, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki, Volkswagen czy Kawasaki. Jedną z trakcji był także tor wyścigowy modeli RC. W gronie wystawców znalazły się również: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej oraz Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ze swoimi radiowozami. Dużym uznaniem cieszyły się także modele aut sportowych wystawionych przez Exotic Car Club.
Galeria zdjęć z Lubelskie Święto Motoryzacji tutaj.
Lubelskie Święto Motoryzacji 2014 |
![]() |
fot. Beata Pocheć |
Jednocześnie w drugiej hali targów odbywał się Moto Event East – czyli coś dla fanatyków klasyków, tuningu oraz zabytków motoryzacji. W trakcie wydarzenia wybierano zwycięzców takich konkurencji jak: najniższe auto, najładniejsza felga, Car Audio, najładniejsza komora silnika, najładniejsze auto klasyczne, zabytkowe, tuningowane oraz współczesne.
Dla miłośników dwóch kółek również coś się znalazło: Ogólnopolskie Zawody w Jeździe Wyczynowej Motocyklistów – Stunt Cup – w niezwykłej rywalizacji nie przeszkodziła nawet deszczowa pogoda.
Dodatkowo po raz pierwszy odbyły się Pokazy Trialu Motocyklowego i Rowerowego w wykonaniu Mistrza Polski Młodzików oraz Mistrza Polski w Trialu Motocklowym – Oskara i Przemka Kaczmarczyka oraz 2-krotnego Wicemistrza Świata w Trialu Rowerowym – Karola Serwina.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: