Linda Jackson została dyrektorem generalnym marki Peugeot
Linda Jackson została powołana na stanowisko CEO marki Peugeot.
Linda Jackson karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczęła w 1977 roku w MG Rover Europe, gdzie pełniła szereg funkcji, w tym dyrektor generalnej na Francję w latach 2000-2003.
W 2005 roku dołączyła do Grupe PSA, gdzie rozpoczęła pracę na stanowisku dyrektor finansowej w brytyjskim oddziale Citroëna, a następnie we francuskim (2009 – 2010). W lipcu 2010 roku została powołana na stanowisko dyrektor generalnej Citroëna na Wielką Brytanię i Irlandię.
Od 1 czerwca 2014 roku Linda Jackson była dyrektor generalną marki Citroën. W ciągu 6 lat Linda odniosła sukces w repozycjonowaniu marki, zwiększeniu sprzedaży i przekształceniu Citroëna w jedną z najbardziej szanowanych marek.
Przeczytaj też: Linda Jackson z tytułem MANager BEST 2018 roku
Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania. Linda Jackson została powołana na stanowisko dyrektor generalnej marki Peugeot. Linda została wyznaczona do kierowania rozwojem Mainstream Brand Portfolio:
Cieszę się, że mogę dołączyć do marki Peugeot i kontynuować prace podjęte w ciągu ostatnich kilku lat z obecnymi zespołami. Wyzwanie jest tym bardziej ekscytujące, że pojawia się w tym samym czasie, co powstanie grupy Stellantis.
{{ image(33631) }}
Przeczytaj też: Stellantis debiutuje na giełdzie. Zakończyła się fuzja FCA i Groupe PSA
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: