
Lexus LC po delikatnym tuningu Modellista. Pakiet modyfikacji warty 67 tysięcy złotych – warto?
Futurystyczna stylistka Lexusa LC przyciągają specjalistów od tuningu i miłośników modyfikacji. Przykład daje warsztat Modellista, w którego ofercie znajdziemy nowe części do LC w wariantach coupé i cabrio.
Tym razem specjaliści z warsztatu Modellista postawili na delikatny tuning. Lexus LC w ich wydaniu jest odziany w niewielki przedni spojler, dokładki na progi oraz tylny dyfuzor z czterema końcówkami wydechu w kształcie rombów.
Całość uzupełniają 21-calowe obręcze z kutego aluminium ze smukłymi, sierpowatymi ramionami. Z racji asymetrycznego wzoru każde z czterech kół było projektowane indywidualnie. Elementy pakietu stworzonego dla sportowego Lexusa oraz felgi otrzymały błyszczące, chromowane wykończenie.
Modyfikacje można zastosować w Lexusie LC z twardym dachem, a także w kabriolecie LC Convertible. Łączna cena wszystkich części zaczyna się od 1,8 mln jenów, czyli niecałych 67 tys. zł w bezpośrednim przeliczeniu. Sam kompletny zestaw kół z oponami Michelin Pilot Super Sport i nakrętkami kosztuje ponad 1,2 mln jenów, czyli około 44 tys. zł.
Pakiet części do modeli LC oraz LC Convertible przygotowało też TRD Japan. W ofercie wyróżniają się przede wszystkim spore tylne skrzydło oraz osłona zmniejszająca działanie wiatru w czasie jazdy – elementy stworzone specjalnie dla odmiany z miękkim dachem. Za tuning Lexusa LC zabrał się również warsztat Artisan Spirits. Jego efektem jest specjalny, rozbudowany pakiet Black Label GT, w którego skład wchodzą szeroki body kit oraz skrzydło marki Voltex o imponujących rozmiarach.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: