
Kolekcja lifestylowych gadżetów od Peugeota z okazji 210-lecia marki
26 września 2020 roku marka Peugeot będzie świętowała 210-lecie swojej historii, która upływa pod znakiem śmiałych rozwiązań, pasji i innowacji. Z tej okazji marka przygotowała specjalną lifestylową kolekcję gadżetów.
„Since 1810” to specjalna kolekcja, przygotowana z okazji 210-lecia marki Peugeot.
Przeczytaj też: 210-lecie marki Peugeot
Fanom marki z pewnością spodoba się brelok lub kubek, niezbędne przedmioty codziennego życia, a także elegancka i stonowana czarno-biała odzież. Młynek do pieprzu i fartuch kuchenny, które uzupełniają kolekcję, są ukłonem w stronę doświadczenia Peugeota w dziedzinie zastawy stołowej.
Wszystkie produkty ozdobiono nowym, zaprojektowanym specjalnie z okazji 210-lecia Peugeota logo marki.
Nowe produkty Peugeot Lifestyle z tym emblematem są już dostępne w sklepie internetowym.
26 września 1810 roku została oficjalnie założona (poprzez wniesienie wkładu pieniężnego) spółka Peugeot Frères Aînés. Wpis w rejestrze można nadal zobaczyć w archiwach w Terre-Blanche w departamencie Doubs.
Na przestrzeni ponad dwóch wieków rodzina Peugeota przeszła drogę od rewolucji w świecie mody XIX wieku i roli producenta stalowych konstrukcji krynolin, do przewrotu w branży motoryzacjnej, gdzie bicykle zostały zamienione na samochody.
Markę kształtują ludzie kreatywni, inżynierowie, projektanci, którzy od ponad dwustu lat tworzą koncepcję nowej mobilności. Dzięki ich współdziałaniu firma Peugeot stale kreowała i umacniała swoją markę na przestrzeni lat i z ufnością patrzy w przyszłość.
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: