
210-lecie marki Peugeot
26 września 2020 roku marka Peugeot będzie świętowała 210-lecie swojej historii, która upływa pod znakiem śmiałych rozwiązań, pasji i innowacji. Z tej okazji zaprojektowano specjalne logo.
26 września 1810 roku została oficjalnie założona (poprzez wniesienie wkładu pieniężnego) spółka Peugeot Frères Aînés. Wpis w rejestrze można nadal zobaczyć w archiwach w Terre-Blanche w departamencie Doubs.
Na przestrzeni ponad dwóch wieków rodzina Peugeota przeszła drogę od rewolucji w świecie mody XIX wieku i roli producenta stalowych konstrukcji krynolin, do przewrotu w branży motoryzacjnej, gdzie bicykle zostały zamienione na samochody.
Markę kształtują ludzie kreatywni, inżynierowie, projektanci, którzy od ponad dwustu lat tworzą koncepcję nowej mobilności. Dzięki ich współdziałaniu firma Peugeot stale kreowała i umacniała swoją markę na przestrzeni lat i z ufnością patrzy w przyszłość.
Z okazji 210-lecia marki zaprojektowano specjalne logo. Będzie się ono przewijało w kampaniach i wydarzeniach, które rozpoczynają się już teraz i potrwają do końca roku.
Wśród licznych przygotowanych przez firmę atrakcji warto zwrócić uwagę na możliwość wejścia do Muzeum L’Aventure Peugeot w Sochaux od 1 września do 31 października za 1 euro, czy produkty lifestylowe od Peugeota dla fanów marki, które pojawią się w sprzedaży pod koniec września.
Przeczytaj też: Kolekcja lifestyle od marki Peugeot
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: