
Kolejny mistrz ładowania przyczepki. Zgadniecie, co zrobił źle?
Większość osób, które nie mają doświadczenia z jazdą z przyczepą, najbardziej obawia się manewrowania. Wbrew pozorom nieumiejętna jazda (oraz przygotowanie do niej), mogą mieć o wiele poważniejesze konsekwencje.
Większość osób wie, że cofając z przyczepką, trzeba najpierw kręcić w przeciwnym kierunku, niż normalnie. Jak wychodzi przekuwanie teorii w praktykę, to już kompletnie inna kwestia. Ale kto wie, jak należy umieszczać ładunek na przyczepce?
Przyczepa zamiatała po dwóch pasach, a kierowca uparcie jechał dalej. To musiało się skończyć źle
Z pewnością nie tak, jak ten kierowca żółtego Doblo. Przewoził prawdopodobnie deski, które były o wiele za długie jak na przyczepką, którą dysponował. Sądził, że to nie problem, ponieważ ładunek może wystawać za obrys przyczepy. Nawet przyczepił na końcu kawałek czerwonej szmaty.
Geniusz transportu wykręcił piękny piruet z przyczepą
Zupełnie nie pomyślał jednak o tym, jak bardzo deski wystają do tyłu, przechylając przyczepkę do tyłu. Na tyle mocno, że podciągała samochód do góry za hak, odciążając tylną oś. Tylną oś blaszaka, który przecież na pusto ma bardzo odciążony tył. Efekty możecie zobaczyć poniżej.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: