Kobieca nawigacja

Najwyższa pora, aby firmy produkujące nawigację samochodową dostrzegły, że kobiety wolą bardziej estetyczne i wyszukane wzornictwo niż szara obudowa. TomTom zaprojektował zatem nawigację stworzoną z myślą o użytkowniczkach.

One IQ w limitowanej wersji „white pearl” to przyjemna kobiecemu oku nawigacja dedykowana swą funkcjonalnością damskiej części populacji. Obudowa w kolorze ecru ozdobiona ornamentami może sie podobać, a dodatkowo do każdego urządzenia producent dorzuca jedwabny pokrowiec.

White Pearl stworzony jest na bazie nawigacji TomTom ONE IQ Routes, jednak dorzucono do niego kilka przydatnych kobietom modyfikacji; specjalnie przygotowany kontent dzięki któremu przygoda z nawigacją umożliwi stylowe, bezstresowe i przyjemne podróże.

Dzięki perłowemu wykończeniu oraz dopasowanemu stylistycznie uchwytowi EasyPort, model ten całkowicie odchodzi od typowego wyglądu urządzeń nawigacyjnych. Subtelny kwiatowy wzór, który dekoruje urządzenie, wykorzystany został nie tylko na obudowie ale również na ekranie startowym tworząc interesującą, spójną całość.

TomTom White Pearl zawiera także preinstalowane Użyteczne miejsca (Points of Interest), takie jak „Miejsca, w których warto bywać” (Places to be Seen) czy „Kupuj bez ograniczeń” (Shop ’till you Drop). Niezwykle praktyczne wskazówki o restauracjach, barach, kawiarniach, kinach, teatrach, domach mody a nawet sklepach meblowych, dają możliwość odkrywania nowych, ciekawych miejsc.

Aby uniknąć zadrapań i sprawić, ze White Pearl będzie zawsze bezpieczny – zestaw zawiera luksusowy, jedwabny pokrowiec.

Limitowana edycja TomTom White Pearl jest dostępna w sieci sklepów Vobis
w sugerowanej cenie detalicznej 899 PLN.

White Pearl wraz z uchwytem może być bezpiecznie przechowywany w damskiej torebce dzięki pasującemu, jedwabnemu woreczkowi dopełniającemu ten prawdziwie kobiecy zestaw.

Przygotowana z myślą o kobietach, limitowana seria TomTom ONE IQ Routes ma również zainstalowany bardzo przydatny zbiór Użytecznych Miejsc. Kategorie takie jak „Miejsca, w których warto bywać” (’Places to be seen’), „Kupuj bez ograniczeń” (’Shop ’til you drop’) czy „Moda na każdy dzień” (’Everyday fashion’) pomogą kobietom dotrzeć do najlepszych lokalizacji w mieście. W ich skład wchodzą sklepy – od mody do dekoracji wnętrz, restauracje, bary, kawiarnie, kina i teatry.

Limitowana edycja TomTom White Pearl będzie sprzedawana jedynie w wybranych sklepach. W Polsce będzie to sieć sklepów Vobis.

Urządzenie jest wyposażone w typowe dla marki TomTom funkcje nawigacyjne, posiada m.in. technologię Map Share oraz Help Me! Menu. Wykorzystuje również technologię IQ Routes firmy TomTom, zapewniając kierowcom informacje dotyczące czasu podróży i godziny dotarcia do celu, oraz Asystenta Pasa Ruchu, który pomoże wybrać właściwy pas na skomplikowanych skrzyżowaniach.
Sugerowana cena detaliczna nowej nawigacji TomTom White Pearl to 849 PLN.

Amsterdam, 2 czerwca 2009 – TomTom, wiodący światowy dostawca przenośnych rozwiązań nawigacyjnych, ogłasza dzisiaj zupełnie wyjątkową premierę – nawigację zaprojektowaną specjalnie z myślą o kobietach.

Model White Pearl stworzony jest na bazie nawigacji TomTom ONE IQ RoutesTM, uzupełniony został jednak o kilka znaczących modyfikacji. Oryginalne wzornictwo, wykorzystujące kwiatowe inspiracje, sprawia, że urządzenie wyróżnia się spośród szeregu konkurencyjnych produktów. Firma TomTom przygotowała także specjalny, dedykowany kobietom kontent dzięki któremu przygoda z nawigacją umożliwi stylowe, bezstresowe i przyjemne podróże.

Dzięki perłowemu wykończeniu oraz dopasowanemu stylistycznie uchwytowi EasyPortTM, model ten całkowicie odchodzi od typowego wyglądu urządzeń nawigacyjnych. Subtelny kwiatowy wzór, który dekoruje urządzenie, wykorzystany został nie tylko na obudowie, ale również na ekranie startowym, tworząc interesującą, spójną całość.

White Pearl wraz z uchwytem może być bezpiecznie przechowywany w damskiej torebce dzięki pasującemu, jedwabnemu woreczkowi doskonale dopełniającemu ten prawdziwie kobiecy zestaw.

Przygotowana z myślą o kobietach, limitowana seria TomTom ONE IQ RoutesTM ma również zainstalowany bardzo przydatny zbiór Użytecznych Miejsc. Kategorie takie jak „Miejsca, w których warto bywać” (’Places to be seen’), „Kupuj bez ograniczeń” (’Shop ’til you drop’) czy „Moda na każdy dzień” (’Everyday fashion’) pomogą nowoczesnym kobietom dotrzeć do najlepszych lokalizacji w mieście. W ich skład wchodzą sklepy – od mody do dekoracji wnętrz, restauracje, bary, kawiarnie, kina i teatry.

„Zaprojektowaliśmy produkt skierowany do kobiet, łącząc element zabawy, ekskluzywności i stylu z doskonałą nawigacją TomTom”, powiedziała Corinne Vigreux, Managing Director w firmie TomTom. „Ten ważny segment rynku był w przeszłości niedoceniany przez producentów elektroniki użytkowej. My jednak dostrzegamy jego wagę i w odpowiedzi na jego zapotrzebowanie opracowaliśmy ten właśnie produkt”.

Limitowana edycja TomTom White Pearl będzie sprzedawana jedynie w wybranych sklepach. W Polsce będzie to sieć sklepów Vobis.

Urządzenie jest wyposażone w typowe dla marki TomTom funkcje nawigacyjne – jest wyjątkowo intuicyjne oraz proste w użyciu, posiada m.in. technologię Map ShareTM oraz Help Me! Menu. Wykorzystuje również unikalną technologię IQ RoutesTM firmy TomTom, zapewniając kierowcom najdokładniejsze informacje dotyczące czasu podróży i godziny dotarcia do celu, oraz Asystenta Pasa Ruchu, który pomoże wybrać właściwy pas na skomplikowanych skrzyżowaniach.

Sugerowana cena detaliczna nowej nawigacji TomTom White Pearl to 849 PLN.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze