Kleinschmidt powróci?
Zwyciężczyni Rajdu Dakar z 2001 roku Jutta Kleinschmidt nie poddaje się. Choć z walki w Rajdzie Dakar 2010 już teraz wycofał się zespół Mitsubishi, a kolejne także myślą o odejściu w związku z kryzysem, Niemka pozostaje optymistką i chce założyć własny team przy współpracy z Fordem. Powróci do rywalizacji w Dakarze, ale tylko wtedy, gdy ten powróci na Czarny Ląd. - Próbuję zbudować własny zespół, choć wiem, że w chwili obecnej nie jest to proste - powiedziała Jutta magazynowi motorsport-total.
| Jutta Kleinschmidt wraz ze swoją pilotką Tiną Thornerna pustyni |
![]() |
|
Fot. jutta-kleinschmidt.de
|
– Niezależnie od twojej opinii, ta edycja rajdu rozpoczęła nową historię i możemy mieć tylko nadzieję, że Rajd Dakar powróci któregoś dnia do Afryki. Jeśli nie, impreza Huberta Auriol’a (organizator rajdu w Afryce w tym roku przyp.red.) może okazać się doskonałą alterntywą. Tegoroczna edycja Rajdu Dakar była oczywiście trudna, ale czy bardziej niż dotychczasowe? – pisze Jutta na swojej stronie internetowej. – Podczas zwycięskiego dla mnie Dakaru w 2001 roku 72 godziny mordowałam się za kółkiem, dopóki nie przekroczyłam mety. Podczas rajdu tylko kilku zawodników dojeżdżało do biwaku, reszta spędzała noce na wydmach. Nie było hoteli ani McDonald’ów. Teraz skraca się lub odwołuje odcinki następnego etapu – pisze wyraźnie zniesmaczona nowoczesną formą tego najsłynniejszego maratonu.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?

Zostaw komentarz: