
Kierowca Audi poczuł zew dzikiego zachodu? Postanowił pobawić się w szeryfa
Właściciele niemieckich modeli marek premium kojarzą się zwykle z osobami, które jeżdżą zbyt szybko, a nie zbyt wolno. Ten jest jednak wyjątkiem, który na dodatek chce, żeby każdy jechał pomału i jak najdłużej.
Oto kolejny niezbadany przez naukę przykład drogowego szeryfa. Dwupasmowa droga będzie zwężała się do jednego pasa, ale dopiero za kilkaset metrów. Co to oznacza?
Wyższy poziom szeryfowania – blokują pas, chociaż nie ma zwężenia!
Dla normalnego kierowcy tylko tyle, że za kilkaset metrów, powinien wypatrywać okazji na zmianę pasa na prawy. Tymczasem dla szeryfów drogowych, takich jak ten jadący Audi A6, to jasny sygnał, że z lewego pasa nie można już korzystać i trzeba powstrzymać tych wszystkich szaleńców, którzy chcieliby skorzystać z całej dostępnej na drodze przestrzeni. Co też uczynił.
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: