
Kierowca Audi poczuł zew dzikiego zachodu? Postanowił pobawić się w szeryfa
Właściciele niemieckich modeli marek premium kojarzą się zwykle z osobami, które jeżdżą zbyt szybko, a nie zbyt wolno. Ten jest jednak wyjątkiem, który na dodatek chce, żeby każdy jechał pomału i jak najdłużej.
Oto kolejny niezbadany przez naukę przykład drogowego szeryfa. Dwupasmowa droga będzie zwężała się do jednego pasa, ale dopiero za kilkaset metrów. Co to oznacza?
Wyższy poziom szeryfowania – blokują pas, chociaż nie ma zwężenia!
Dla normalnego kierowcy tylko tyle, że za kilkaset metrów, powinien wypatrywać okazji na zmianę pasa na prawy. Tymczasem dla szeryfów drogowych, takich jak ten jadący Audi A6, to jasny sygnał, że z lewego pasa nie można już korzystać i trzeba powstrzymać tych wszystkich szaleńców, którzy chcieliby skorzystać z całej dostępnej na drodze przestrzeni. Co też uczynił.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: