
Karolina Pilarczyk w nowej kampanii stołecznej Policji
Karolina Pilarczyk, najpopularniejsza drifterka w Polsce, podwójna Mistrzyni Europy w klasie kobiet, wzięła udział w najnowszej kampanii społecznej Komendy Stołecznej Policji, mającej na celu zwrócenie kierowcom uwagi na bezpieczeństwo na drodze.
Materiał z Karoliną to pierwszy spot, w którym występuje znana osoba, promujący najnowszą kampanię społeczną Komendy Stołecznej Policji. Wierzymy, że w ten sposób uświadomimy wielu kierowcom, że adrenalinę, którą wywołuje szybkość, można podnieść w inny sposób – powiedział rzecznik prasowy KSP, nadkom. Sylwester Marczak.
Pomysł na kampanię wypłynął od policjantów działających w warszawskiej grupie SPEED, którzy na co dzień podczas swojej służby walczą z „piratami” drogowymi. Jak dotąd, policjanci grupy SPEED zatrzymali prawie 4 tysiące praw jazdy, a tylko w 2019 roku nałożyli na niestosujących się do ograniczeń prędkości kierowców prawie 16 tysięcy mandatów karnych. W kampanii „Jak szybko to nie na drodze” wzięło udział kilku wybitnych sportowców, mistrzów w swojej dziedzinie, którzy przekonują, że droga nie jest miejscem do szybkiej ale do bezpiecznej jazdy. Już za tydzień w kolejnym spocie pojawi się kolejna gwiazda sportu, reprezentująca tym razem inną dyscyplinę, zapraszamy do śledzenia tej kampanii.
Z wielką przyjemnością odpowiedziałam na zaproszenie Policji do udziału w tej kampanii. Ja wielokrotnie w wywiadach powtarzam, że droga to nie jest miejsce do samochodowych popisów i wszystkich, którzy chcą pokazać swoje umiejętności zapraszam na tor. Bezpieczeństwo jest dla mnie szczególnie istotne, a jako „specjalistka” od poślizgów wiem jak niewiele trzeba aby samochód wpadł w poślizg a jak trudno go potem z takiego niekontrolowanego poślizgu wyprowadzić. Mam nadzieję, że ta kampania spowoduje, że kierowcy włączą czujność na drodze i powstrzymają swoje zapędy do szybkiej jazdy – mówi Karolina Pilarczyk. – A pasjonatów motoryzacji i szybkiej jazdy zapraszam na tory i zawody driftingowe – dodaje z uśmiechem zawodniczka.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: