
Kampania społeczna dotycząca widoczności motocyklisów – na wesoło. Film
Kampania społeczna dotycząca bezpieczeństwa na drogach wcale nie musi być śmiertelnie poważna i wyniosła. Wręcz przeciwnie. Jej zabawna forma może przyciągnąć więcej uwagi.
Jakiś czas temu przedstawiałyśmy Wam kampanię społeczną dotyczącą bezpieczeństwa motocyklistów na drogach, wykonaną przez Amerykanów. Możecie sobie ją przypomnieć tu: Look Twice – film o bezpieczeństwie motocyklistów.
Dziś prezentujemy Wam wersję norweską dotyczącą tego samego tematu. Jej celem jest zwrócenie uwagi użytkownikom samochodów na obecność motocyklistów na drogach. Skandynawowie do tematu podeszli z pewnym dystansem i efekt końcowy jest naprawdę świetny.
Z resztą, co my tu będziemy pisać. Obejrzyjcie sami. Zachęcamy Was również do wyrażania swoich uwag w komentarzach. Wolicie kampanie pełne powagi czy też z nutką poczucia humoru?
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: