Kampania społeczna dotycząca widoczności motocyklisów – na wesoło. Film
Kampania społeczna dotycząca bezpieczeństwa na drogach wcale nie musi być śmiertelnie poważna i wyniosła. Wręcz przeciwnie. Jej zabawna forma może przyciągnąć więcej uwagi.
Jakiś czas temu przedstawiałyśmy Wam kampanię społeczną dotyczącą bezpieczeństwa motocyklistów na drogach, wykonaną przez Amerykanów. Możecie sobie ją przypomnieć tu: Look Twice – film o bezpieczeństwie motocyklistów.
Dziś prezentujemy Wam wersję norweską dotyczącą tego samego tematu. Jej celem jest zwrócenie uwagi użytkownikom samochodów na obecność motocyklistów na drogach. Skandynawowie do tematu podeszli z pewnym dystansem i efekt końcowy jest naprawdę świetny.
Z resztą, co my tu będziemy pisać. Obejrzyjcie sami. Zachęcamy Was również do wyrażania swoich uwag w komentarzach. Wolicie kampanie pełne powagi czy też z nutką poczucia humoru?
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.
Zostaw komentarz: