
Kampania społeczna dotycząca widoczności motocyklisów – na wesoło. Film
Kampania społeczna dotycząca bezpieczeństwa na drogach wcale nie musi być śmiertelnie poważna i wyniosła. Wręcz przeciwnie. Jej zabawna forma może przyciągnąć więcej uwagi.
Jakiś czas temu przedstawiałyśmy Wam kampanię społeczną dotyczącą bezpieczeństwa motocyklistów na drogach, wykonaną przez Amerykanów. Możecie sobie ją przypomnieć tu: Look Twice – film o bezpieczeństwie motocyklistów.
Dziś prezentujemy Wam wersję norweską dotyczącą tego samego tematu. Jej celem jest zwrócenie uwagi użytkownikom samochodów na obecność motocyklistów na drogach. Skandynawowie do tematu podeszli z pewnym dystansem i efekt końcowy jest naprawdę świetny.
Z resztą, co my tu będziemy pisać. Obejrzyjcie sami. Zachęcamy Was również do wyrażania swoich uwag w komentarzach. Wolicie kampanie pełne powagi czy też z nutką poczucia humoru?
Najnowsze
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
Niektórzy nazwą go SUV-em w stylistyce coupe, inni fastbackiem, a jeszcze inni powiedzą, że kojarzy im się “z nie wiadomo czym”. Nie można odmówić mu natomiast jednego – Peugeot 408 to bezsprzecznie piękne auto, a wciąż nietypowa na rynku mieszanka kilku rodzajów nadwozia dodaje mu dużego uroku i wyróżnia na ulicach. Bo powiedzmy sobie szczerze – […] -
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
-
Car of the Year Polska 2026: rekordowa liczba chińskich aut w konkursie. Pełna lista nominowanych
Zostaw komentarz: