Kampania Škoda Citigo wygrała w dotarciu do kobiet

Kampania wprowadzająca Škodę Citigo na Polski rynek zdobyła srebrną statuetkę w konkursie Effie, którego celem jest wybór najbardziej efektywnych kampanii reklamowych.

Nagrodzona kampania Škody Citigo skupiała się na kobietach, kupujących swoje pierwsze auto. Podkreślała, że żaden samochód nie rozumie lepiej potrzeb kobiet: jest niezastąpiony na zakupach, parkowanie nie wymaga wysiłku i bezpieczne prowadzi się w miejskiej dżungli.

Nasz test Skody Citygo przeczytasz tutaj.

Poza standardowymi mediami jak telewizja, prasa, Internet czy outdoor, akcja reklamowa przeprowadzona była również w kinach, klubach fitness, sklepach odzieżowych i salonach fryzjerskich. Całości dopełniła współpraca z blogerami i liderami opinii.

Kampanię zrealizowały dom mediowy MediaCom i agencja Change Integrated, we współpracy z Kalicińscy.com i GoldenSubmarine.

Skoda Citygo
fot. Skoda

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze