Kampania Škoda Citigo wygrała w dotarciu do kobiet
Kampania wprowadzająca Škodę Citigo na Polski rynek zdobyła srebrną statuetkę w konkursie Effie, którego celem jest wybór najbardziej efektywnych kampanii reklamowych.
Nagrodzona kampania Škody Citigo skupiała się na kobietach, kupujących swoje pierwsze auto. Podkreślała, że żaden samochód nie rozumie lepiej potrzeb kobiet: jest niezastąpiony na zakupach, parkowanie nie wymaga wysiłku i bezpieczne prowadzi się w miejskiej dżungli.
Nasz test Skody Citygo przeczytasz tutaj. |
Poza standardowymi mediami jak telewizja, prasa, Internet czy outdoor, akcja reklamowa przeprowadzona była również w kinach, klubach fitness, sklepach odzieżowych i salonach fryzjerskich. Całości dopełniła współpraca z blogerami i liderami opinii.
Kampanię zrealizowały dom mediowy MediaCom i agencja Change Integrated, we współpracy z Kalicińscy.com i GoldenSubmarine.
Skoda Citygo |
![]() |
fot. Skoda |
Najnowsze
-
Płatne parkowanie a wzrost wypadków motocyklowych – to szokujące dane! Jak jeździć bezpieczniej?
Wydaje się, że przesiadka na jednoślad w mieście to same korzyści - dowiedz się, czy ma to sens i czy jesteś na to gotowy. -
Test BMW 120 – z potencjałem na przyjaciela
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
-
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
Zostaw komentarz: