Jazda dwoma Ferrari 458 Italia!
Czy jest coś piękniejszego niż możliwość doświadczenia jazdy nowinką kultowej, włoskiej marki - Ferrari 458 Italia i to na torze Mugello we Włoszech, a potem po prostu na drodze publicznej? Zobacz i usłysz na filmach jak żółty i czerwony diabeł wkręca się na obroty!
Dla przypomnienia kilka podstawowych faktów o tych supermaszynach: następca Ferrari F430, czyli właśnie 458 Italia napędzana jest 4.5-litrowym silnikiem V8 z bezpośrednim wtryskiem dostarczając 570 KM przy 9 tys. obr./min. Maksymalny moment w tej wysokoobrotowej (jak w motocyklach) jednostce wynosi równie imponujące jak moc – 540 NM (przy 6 tys. obr./min.), a przekazywany jest na tylną oś za pośrednictwem 7-biegowej skrzyni z podwójnym sprzęgłem inspirowanej F1. Warto wspomnieć, że nowe Ferrari waży na sucho jedynie 1380 kg, co daje stosunek masa/moc na poziomie 2,42 kg / 1KM! Sprint do setki zajmuje jedynie 3,4 sekundy, do 200 km/h – 10,4 sekundy, a prędkość maksymalna to bagatela! 325 km/h. Warto wspomnieć, że rozłożenie mas w 458 Italia wynosi 42% przód – 58% tył. Samochód hamuje ze 100 km/h na dystansie 32,5 m.
Nie zapomnij włączyć dźwięku!
Na torze Mugello, Włochy
Na drodze publicznej, Włochy
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: