Japoński producent samochodów reorganizuje działania
Nissan ogłosił reorganizację swoich globalnych regionów. Ma to być wstęp do realizacji kolejnej fazy planu światowej transformacji. Producent poinformował, że siedem światowych regionów geograficznych Nissana zostanie przekształconych w cztery.
Siedem światowych regionów geograficznych zostanie przekształconych w cztery: Japonię z ASEAN, obie Ameryki, Chiny oraz nowy region AMIEO złożony z Afryki, Bliskiego Wschodu, Indii, Europy (wraz z Rosją) oraz Oceanii.
Region AMIEO będzie obejmować ponad 140 rynków, o łącznej populacji około 3,8 miliarda mieszkańców, na których oferowanych jest 45 modeli marki Nissan, od kultowego SUV-a Nissana Patrola do w pełni elektrycznego Nissana Leaf. Utworzenie nowego regionu pozwoli na szybsze podejmowanie decyzji i stworzenie bardziej elastycznego modelu działania na licznych rynkach, gdzie Nissan elektryfikuje obecnie swoją gamę.
Prezesem nowego regionu zostanie Gianluca de Ficchy, pełniący obecnie funkcję prezesa Nissan Europe. Guillaume Cartier, obecnie piastujący stanowisko prezesa regionu AMI, pozostanie prezesem AMI, a ponadto zostanie wiceprezesem nowego regionu AMIEO, odpowiedzialnym za marketing i sprzedaż.
Region AMIEO rozpocznie swoją działalność 1 października, tego samego dnia obejmie swoje obowiązki jego kierownictwo. Pełne wdrażanie nowego regionu rozpocznie się po konsultacjach z przedstawicielami pracowników w Europie.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: