Jako dzieci marzyliście o legendarnej 911? Nowa polska reklama Porsche!
Nowym klipem reklamowym z udziałem modelu Porsche 911 rozpoczęło swoją kampanię wizerunkową Porsche Polska. Trzydziestosekundowa opowieść o pasji, pożądaniu i spełnionych pragnieniach emitowana będzie w październiku w kilkunastu stacjach telewizyjnych.
Klip odwołuje się do charakterystycznego dla Porsche motywu dziecięcego marzenia o legendarnym modelu 911. W kilku krótkich ujęciach widzimy dorastającego chłopca, któremu marka z Zuffenhausen towarzyszy w najważniejszych chwiliach jego życia. W finałowej scenie dojrzały mężczyzna stoi już przed swoim domem, z którego wybiega jego własny syn i razem wsiadają do modelu 911 najnowszej generacji (992).
Emocjonalna więź z Porsche jest jedną z najbardziej wyróżniających cech naszej marki – zwraca uwagę Marek Sworowski, dyrektor Porsche ds. marketingu i public relations. – Ta relacja często rodzi się już w najmłodszych latach, a zakup 911 przez dorosłych jest spełnieniem tego dziecięcego marzenia – dodaje.
Klip został nagrany w okolicach Warszawy na początku sierpnia. Muzykę do filmu skomponował Radzimir JIMEK Dębski, muzyk znany z zamiłowania do motoryzacji i ambasador Porsche. Narratorem jest słynny aktor Andrzej Seweryn.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
kto by nie chciał chociaż raz pomknąć kultową 911tką <3
Anonymous - 5 marca 2021
może i by chciał każdy, ale czy go stać 😀
Anonymous - 5 marca 2021
Na bank można wypożyczyć w ludzkich pieniądzach żeby sobie pojeździć 🙂