
Jak powstają samochody elektryczne? Zobacz, jak zautomatyzowany i zaawansowany technologicznie jest ten proces
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda fabryka w której powstają samochody elektryczne?
Seres to kolejny gracz z dalekiego wschodu na polskim rynku. Pierwszym elektrycznym modelem oferowanym przez chińską markę jest Seres 3.
Seres 3 ma akumulator o pojemności 53 kWh i silnik o mocy 162 KM. Zasięg podawany przez producenta wynosi 329 kilometrów. Samochód obsługuje szybkie ładowanie (max 60kW) , które ładuje 20-80% baterii w 30 minut.
Seres 3 od 0 do 100 km/h rozpędza się w 8,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 155 km/h.
DFSK MOTOR, grupa do której należy Seres, opublikowała nagranie, na którym widać, jak powstaje model Seres 3. Zobaczcie, jak zautomatyzowany i zaawansowany technologicznie jest ten proces!
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: