Jak powstają samochody elektryczne? Zobacz, jak zautomatyzowany i zaawansowany technologicznie jest ten proces
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda fabryka w której powstają samochody elektryczne?
Seres to kolejny gracz z dalekiego wschodu na polskim rynku. Pierwszym elektrycznym modelem oferowanym przez chińską markę jest Seres 3.
Seres 3 ma akumulator o pojemności 53 kWh i silnik o mocy 162 KM. Zasięg podawany przez producenta wynosi 329 kilometrów. Samochód obsługuje szybkie ładowanie (max 60kW) , które ładuje 20-80% baterii w 30 minut.
Seres 3 od 0 do 100 km/h rozpędza się w 8,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 155 km/h.
DFSK MOTOR, grupa do której należy Seres, opublikowała nagranie, na którym widać, jak powstaje model Seres 3. Zobaczcie, jak zautomatyzowany i zaawansowany technologicznie jest ten proces!
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: