Jak powstają samochody elektryczne? Zobacz, jak zautomatyzowany i zaawansowany technologicznie jest ten proces
Zastanawiałeś się kiedyś, jak wygląda fabryka w której powstają samochody elektryczne?
Seres to kolejny gracz z dalekiego wschodu na polskim rynku. Pierwszym elektrycznym modelem oferowanym przez chińską markę jest Seres 3.
Seres 3 ma akumulator o pojemności 53 kWh i silnik o mocy 162 KM. Zasięg podawany przez producenta wynosi 329 kilometrów. Samochód obsługuje szybkie ładowanie (max 60kW) , które ładuje 20-80% baterii w 30 minut.
Seres 3 od 0 do 100 km/h rozpędza się w 8,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 155 km/h.
DFSK MOTOR, grupa do której należy Seres, opublikowała nagranie, na którym widać, jak powstaje model Seres 3. Zobaczcie, jak zautomatyzowany i zaawansowany technologicznie jest ten proces!
Najnowsze
-
Znaleziska sprzed ponad 4000 lat na budowie drogi S1. Co dalej z budową ekspresówki?
Budowa dróg często wiąże się z występowaniem nieprzewidzianych utrudnień. Rzadko zdarza się, aby były one tak interesujące jak te na budowie drogi ekspresowej S1 między Oświęcimiem i Dankowicami, gdzie odkryto cenne pozostałości sprzed tysięcy lat. -
Jeden jechał za szybko, drugi wymusił – kto jest winny w tej sytuacji?
-
Co z nowym podatkiem dla kierowców? Rząd ma nowy plan, jak uderzyć nas po kieszeni
-
Minister Gawkowski stracił samochód za 100 tys. zł. Oszukali go metodą „na bliźniaka”
-
Ile samochód przejedzie na rezerwie? Ile pojadę z zasięgiem 0 km?
Zostaw komentarz: