Jak nie zmieniać pasa ruchu. Było o włos od wypadku
Zaskoczeni gęstym ruchem kierowcy mogli doprowadzić nawet do karambolu. Skończyło się na chwili strachu.
Kierujący Oplem Insignią chciał wyprzedzić auto z kamerą i zjechać na prawy pas. Nie przewidział, że osoba jadąca przed nim Skodą Octavią nagle zajedzie mu drogę, zaskoczona korkiem. Insignia musiała hamować awaryjnie – widać to po mrugających światłach stopu.
To nie dało wiele czasu na reakcję kierowcy auta z kamerą, ale uratował się on zmieniając pas na środkowy (na którym korek był największy), a następnie na lewy. Udało mu się tylko dlatego, że nikt inny się tymi pasami nie poruszał.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: