Jaguar wspiera i rozwija kreatywność

05 lutego 2021
1
15
W nowej kampanii reklamowej Jaguara F-Pace, producent samochodów współpracuje z wschodzącymi i uznanymi artystami, aby wspierać globalną kreatywność.

Jaguar współpracuje z szeregiem artystów w ramach nowej globalnej kampanii F-Pace, demonstrując swoje zaangażowanie we wsparcie branż kreatywnych - od muzyki, po fotografię i modę.

Przeczytaj też: Jaguar F-Pace: pierwsza jazda - luksusowe aspiracje

Seria filmików zatytułowana „Hard to Forget” przedstawi światu nie tylko kreatywnych artystów, ale także zaprezentuje, co potrafi na drodze Jaguar F-Pace.

Wprowadzony na rynek we wrześniu 2020 roku nowy Jaguar F-Pace łączy w sobie asertywny, nowoczesny wygląd zewnętrzny, pięknie wykonane, całkowicie nowe wnętrze, system multimedialny Pivi Pro najnowszej generacji oraz wybór cztero- i sześciocylindrowych silników rzędowych, w tym wydajnych jednostek hybrydowy typu plug-in (PHEV).

Przeczytaj też: Jaguar F-Pace SVR napędzany silnikiem V8 będzie szybszy i bardziej złośliwy w 2021 roku

 

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!