Jaguar wspiera i rozwija kreatywność
W nowej kampanii reklamowej Jaguara F-Pace, producent samochodów współpracuje z wschodzącymi i uznanymi artystami, aby wspierać globalną kreatywność.
Jaguar współpracuje z szeregiem artystów w ramach nowej globalnej kampanii F-Pace, demonstrując swoje zaangażowanie we wsparcie branż kreatywnych – od muzyki, po fotografię i modę.
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace: pierwsza jazda – luksusowe aspiracje
Seria filmików zatytułowana „Hard to Forget” przedstawi światu nie tylko kreatywnych artystów, ale także zaprezentuje, co potrafi na drodze Jaguar F-Pace.
https://www.youtube.com/watch?v=mBrC1LBf8R8
Wprowadzony na rynek we wrześniu 2020 roku nowy Jaguar F-Pace łączy w sobie asertywny, nowoczesny wygląd zewnętrzny, pięknie wykonane, całkowicie nowe wnętrze, system multimedialny Pivi Pro najnowszej generacji oraz wybór cztero- i sześciocylindrowych silników rzędowych, w tym wydajnych jednostek hybrydowy typu plug-in (PHEV).
{{ gallery(3201) }}
Przeczytaj też: Jaguar F-Pace SVR napędzany silnikiem V8 będzie szybszy i bardziej złośliwy w 2021 roku
Najnowsze
-
Nowy Volkswagen Touareg R – flagowy SUV z wtyczką i sportowym zacięciem
Volkswagen Touareg R to nowość w segmencie luksusowych SUV-ów. Model ten łączy w sobie sportowe osiągi z ekologicznym napędem hybrydowym typu plug-in. Zaawansowana technologia pozwala na osiągnięcie imponującej mocy przy jednoczesnym zachowaniu ekonomicznej eksploatacji. Ten flagowy SUV reprezentuje nową erę motoryzacji, gdzie wydajność spotyka się z odpowiedzialnością ekologiczną. -
Foteliki samochodowe na każdą kieszeń: jak znaleźć bezpieczny model w dobrej cenie?
-
Parking w Warszawie: bezkarność na „kopertach” uderza w najsłabszych – kto na tym zarabia? Cena kopert i fałszywych kart
-
Zapomnij o HIMARS-ie? Oto polscy producenci sprzętu wojskowego, których nie uznają rodzimi „patrioci”
-
Od Couriera do Transita – kompletny przegląd modeli Ford Pro i zabudów. Który wariant wybrać dla swojej firmy?
Zostaw komentarz: