Jaguar I-Pace doczekał się liftingu. Elektryczny napęd pozostał bez zmian
Elektryczny Jaguar doczekał się w końcu odświeżonej wersji. Zmiany są bardziej kosmetyczne i obejmują głównie lakiery nadwozia, wzory felg, ale także znajdziemy kilka nowości w systemach multimedialnych.
I-Pace jest teraz oferowany standardowo z pokładową ładowarką o mocy 11 kW, która pozwala klientom z dostępem do prądu trójfazowego skorzystać ze znacznie szybszego ładowania. Po podłączeniu do gniazdka 11 kW można w godzinę uzyskać 53 km zasięgu, podczas gdy pełne naładowanie zajmuje teraz zaledwie 8,6 godziny, dzięki dwóm zaprojektowanym przez Jaguara silnikom elektrycznym przy każdej z osi, wytwarzającym 400 KM i 696 Nm.
Podczas podróży, korzystając z urządzenia o mocy 50 kW, zasięg I-Pace’a zwiększy się o 63 km w ciągu zaledwie 15 minut, natomiast ładowarka 100 kW zapewni w tym samym czasie nawet 127 km zasięgu. Nowy system multimedialny Pivi Pro to najważniejszy element przestronnego i luksusowego wnętrza modelu I-Pace. 12,3-calowy, cyfrowy zestaw wskaźników kierowcy o wysokiej rozdzielczości, 10-calowy górny i 5-calowy dolny ekran dotykowy.
Teraz I-Pace jest dostępny z opcjonalną podkładką do bezprzewodowego ładowania pod „unoszącą się w powietrzu” konsolą centralną. Funkcja bezprzewodowego ładowania obejmuje również wzmocnienie sygnału, dzięki czemu telefon skuteczniej i dłużej zachowuje zasięg. Pakiet Smartphone z funkcją Apple CarPlay jest elementem wyposażenia podstawowego, podobnie jak technologia Bluetooth, która pozwala jednocześnie sparować dwa telefony.
Jaguar I-Pace posiada tryb Eco, który pomaga zwiększyć zasięg dzięki ograniczeniu zużycia energii i zachęcaniu do bardziej ekonomicznego stylu jazdy. Wprowadza też niewielkie zmiany dotyczące temperatury wnętrza, recyrkulacji powietrza i kilku innych funkcji pojazdu. Te zmiany można anulować poprzez zwyczajne skorzystanie z każdej z funkcji lub za pośrednictwem ustawień menu. W kabinie lusterko wsteczne ClearSight podnosi poziom bezpieczeństwa i wygody poprzez zapewnienie kierowcy niezakłóconego widoku drogi z tyłu, nawet przy trzech pasażerach na tylnej kanapie lub załadowaniu 656-litrowego bagażnika po dach.
Odświeżona paleta lakierów obejmuje teraz takie kolory jak Caldera Red, Portofino Blue i Eiger Grey. Również oferta obręczy została poszerzona i obejmuje po raz pierwszy w modelu I-Pace obręcze 19-calowe, które na wybranych rynkach zastępują standardowe w wersji S felgi 18-calowe.
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Zostaw komentarz: