Jaguar F-Pace Sport – alternatywa dla ekstremalnego SVR. Dwa nowe warianty uzupełniają gamę SUV-a
300 Sport i 400 Sport to dwa nowe warianty, która debiutujące w gamie Jaguara F-Pace. Jak sama nazwa wskazuje, charakteryzują się one sportowym zacięciem, ale to co skrywają pod maską, może niektórych rozczarować.
Jaguar uzupełnia ofertę F-Pace o wersję Sport, która będzie dostępna z dwoma opcjami napędu.
Warianty 300 Sport i 400 Sport napędza3-litrowe R6 w dwóch konfiguracjach. Obie jednostki są standardowo wspomagane systemem miękkiej hybrydy z 48-woltową instalacją elektryczną i paskowym generatorem.
Jaguar F-Pace 300 Sport napędza silnik diesla o mocy 300 KM i generujący 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który trafia na wszystkie koła za pośrednictwem 8-stopniowego automatu.Od 0 do 100 km/h SUV rozpędza się w 6,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 230 KM.
Jaguar F-Pace 400 Sport napędza silnik benzynowy, który generuje 400 KM mocy i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągi tej wersji są lepsze od 300 Sport. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 250 km/h.
Jaguar F-Pace Sport jest standardowo wyposażony w adaptacyjne zawieszenie, pakiet stylistyczny Black z 21-calowymi felgami, szklany dach, skórzaną tapicerkę Windsor i rozbudowane multimedia Pivi Pro.
Samochód jest już dostępny w Wielkiej Brytanii. Niebawem powinien pojawić się także na pozostałych rynkach w Europie.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: