
Jagna Stankiewicz wystaruje w pełnym cyklu AB CUP i Racing Tires BMW-Challenge
Jagna Stankiewicz i jej BMW E30 w barwach Motointegratora wystartuje pod patronatem Motocaina.pl w pełnym cyklu AB CUP i Racing Tires BMW-Challenge.
– Planuję start w całym cyklu. Serial liczy 7 rund – muszę je zaliczyć, aby być w klasyfikacji końcowej – jedną eliminację się odlicza.
Jagna dotychczas zajęła w Toruniu 5. miejsce, a w klasie NMnP 2.
– Jak się stawia cała stawka klasy Hobby na starcie to walka jest naprawdę bardzo trudna. W tym cyklu nie ma miejsca na przypadek. Wszystko musi być dopracowane i przemyślane. Począwszy od samochodu, skończywszy na każdym metrze trasy – opisuje zawody ich uczestniczka. – Zawody są świetnie zorganizowane i podczas jednej rundy jest naprawdę bardzo dużo jeżdżenia. Często jeździmy z V-maxami, więc daleko tym zawodom do KJS’ów – opowiada podekscytowana Jagna.
Fakt, podczas zawodów AB CUP i Racing Tires BMW-Challenge rywalizacja stoi na najwyższym poziomie, a prawdziwie racingowa atmosfera dopisuje wszystkim uczestnikom i kibicom.
– Banda świrów, ale to dobrze, bo człowiek może znaleźć miejsce dla siebie – konstatuje zawodniczka.
Jagna startuje autem pieszczotliwie zwanym przez nią „Niunia” – to BMW E30 318IS, ze standardowym silnikiem bez żadnych modyfikacji. Samochód startuje zgodnie z regulaminem klasy Hobby – nie przekracza 145 KM. Minimalna masa regulaminowa pojazdu to 1150 kg z zawartością (czyli z zawodniczką na pokładzie). Ogumienie auta to opony Federal SS 595 185/55/15.
– Świetne jest to, że klasa, w której startuję, opiera się na pucharowym regulaminie technicznym. W związku z tym wszyscy jeździmy na takich samych oponach i mamy identyczne ograniczenia w modyfikacjach pojazdów, co jest mniej więcej sprawdzane na każdej rundzie.
Jagna – do boju!
Fanpage Jagny Stankiewicz tutaj.
Kanał Jagny na You Tube tu.
Fanpage zawodów tutaj.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: