Jagna Stankiewicz wystaruje w pełnym cyklu AB CUP i Racing Tires BMW-Challenge

Jagna Stankiewicz wystaruje w pełnym cyklu AB CUP i Racing Tires BMW-Challenge

28 kwietnia 2015
1
6
Jagna Stankiewicz i jej BMW E30 w barwach Motointegratora wystartuje pod patronatem Motocaina.pl w pełnym cyklu AB CUP i Racing Tires BMW-Challenge.
Loading module...

- Planuję start w całym cyklu. Serial liczy 7 rund - muszę je zaliczyć, aby być w klasyfikacji końcowej - jedną eliminację się odlicza.

Jagna dotychczas zajęła w Toruniu 5. miejsce, a w klasie NMnP 2.

- Jak się stawia cała stawka klasy Hobby na starcie to walka jest naprawdę bardzo trudna. W tym cyklu nie ma miejsca na przypadek. Wszystko musi być dopracowane i przemyślane. Począwszy od samochodu, skończywszy na każdym metrze trasy - opisuje zawody ich uczestniczka. - Zawody są świetnie zorganizowane i podczas jednej rundy jest naprawdę bardzo dużo jeżdżenia. Często jeździmy z V-maxami, więc daleko tym zawodom do KJS'ów - opowiada podekscytowana Jagna.

Fakt, podczas zawodów AB CUP i Racing Tires BMW-Challenge rywalizacja stoi na najwyższym poziomie, a prawdziwie racingowa atmosfera dopisuje wszystkim uczestnikom i kibicom.

- Banda świrów, ale to dobrze, bo człowiek może znaleźć miejsce dla siebie - konstatuje zawodniczka.

Jagna startuje autem pieszczotliwie zwanym przez nią "Niunia" - to BMW E30 318IS, ze standardowym silnikiem bez żadnych modyfikacji. Samochód startuje zgodnie z regulaminem klasy Hobby - nie przekracza 145 KM. Minimalna masa regulaminowa pojazdu to 1150 kg z zawartością (czyli z zawodniczką na pokładzie). Ogumienie auta to opony Federal SS 595 185/55/15.

- Świetne jest to, że klasa, w której startuję, opiera się na pucharowym regulaminie technicznym. W związku z tym wszyscy jeździmy na takich samych oponach i mamy identyczne ograniczenia w modyfikacjach pojazdów, co jest mniej więcej sprawdzane na każdej rundzie.

Jagna - do boju!

Fanpage Jagny Stankiewicz tutaj.

Kanał Jagny na You Tube tu.

Fanpage zawodów tutaj.

Loading module...

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy!